خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,227

آنچلوتی: شرایط رونالدو؟ دو ماه آینده مهم است

آنچلوتی: شرایط رونالدو؟ دو ماه آینده مهم است
کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل گرانادا شرکت کرد و در مورد مسائلی مثل خرید دانیلو ، بازگشت خامس رودریگز و ... صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، متن صحبت های وی به شرح زیر است.

دانیلو:" او یکی از بهترین مدافعان کناری در سطح اروپاست اما خرید او مربوط به سال آینده است. رقابت دانیلو با کارواخال و آربلوا به سود تیم خواهد بود. آمدن او تاثیری روی این دو بازیکن نمی گذارد و کاملا روی عملکردشان تا پایان فصل تمرکز خواهند کرد. او بازیکن خوب و توانمندی است که به بهبود تیم کمک می کند."

لالیگا :" کاملا مطمئن هستیم که شانس داریم. حق اشتباه نداریم. باید همه بازیهامان را ببریم. تیم خیلی امیدوار است. در ژآنویه و فوریه افت کردیم اما حالا سرحال و پرامید هستیم. به نظرم از نظر بدنی نسبت به پارسال بهتر هستیم. بازیکن مصدوم نداریم. فقط په په مصدومیتی جزئی دارد که به حضورش در بازیهای بعدی اطمینان داریم .در ماه آوریل ابزهیای زیادی برگزار می شود. باید کل تیم سرحال باشند. سعی می کنم که از سیستم چرخشی استفاده کنم. احتیاط خواهم کرد اما از کل تیم استفاده خواهم کرد."

بیل :" در بازی قبلی در خانه دو گل زد و در نیمه اول مقابل بارسا بازیکن مهمی بود. در تیم ملی ولز عملکرد خوبی داشت. برای او و دیگر بازیکنان وقفه بازیهای ملی برای کسب اعتماد به نفس مهم بود. برخی از بازیکنان گل زدند و برخی دیگر هم بازی خوبی داشتند."

سیستم:" مثل سال گذشته به تلاش ادامه خواهیم داد. حقیقت این است که مقابل بارسلونا هافبک ها منسجم بازی کردند. برنامه دفاعی ما همین است. وقتی حمله می کنیم بیل کمی جلوتر بازی می کند."

هواداران :" همه درک می کنند که لحظات خیلی مهمی پیش رو داریم. جو برنابئو به این بستگی دارد که تیم چطور بازی کند. اگر خوب بازی کنیم هواداران کمک خواهند کرد."

کسب همه امتیازات برای قهرمانی:" نمی توان عددی را شمرد. هدفمان این است که همه بازیها را ببریم. توانایی این کار را داریم .نمی توان آن را یک رویا دانست. بین سپتامبر تا دسامبر همه بازیها را بردیم و این رکورد قابل تکرار است. تیم را سرحال و آماده می بینم تا بتواند برای همه بازیها بجنگد."

چیچاریتو:"قابل درک است که در یک ماه اخیر بازیکنانی مثل او ، ایارا یا کوئنت رائو بازی نکرده باشند. ناراحتی آنها را درک می کنم اما باید بگویم که به همه بازیکنانم نیاز دارم چرا که بازیهای زیادی باقی مانده است."

په په:"به بازیهای لیگ قهرمانان می رسد. تا یک هفته دیگر سرحال خواهد بود."

شرایط مهاجمان:" آماری که مطرح می شود مربوط به حال است. مسی در این دو ماه خیلی خوب کار کرده و کریستیانو کمی افت کرده بود. باید دید که در دو ماه آینده چه می شود. به نظرم آمار رونالدو بهتر می شود."

خامس :" فردا در ترکیب اصلی خواهد بود. سرحال است. فردا به خدیرا و کارواخال استراحت می دهم. ایسکو محروم است و بقیه سرحال هستند."

تیم :"راضی هستیم چرا که مشکلاتی داریم. حالا کل تیم سرحال هستند و تاثیر منفی روی ما نخواهد گذاشت."

گرانادا :" همه بازیها برای همه مهم هسند. یک هفته بسیار مهم پیش رو داریم اما فعلا تمرکزمان روی بازی فرداست. این تیم خوب ، مطمئن و خطرناک بازی می کند. مثل همیشه آماده هستیم. حق اشتباه نداریم."

لالیگای ۰۷-۲۰۰۶ :" صحبتی در مورد خاطره آن لالیگا و برگرداندن شرایط نکرده ایم. در مورد حال صحبت می کنیم. باید همه بازیها را ببریم تا بتوانیم تا هفته پایانی به رقابت ادامه بدهیم."

ترکیب مقابل اتلتیکو :" هنوز وقت تا آن بازی باقی مانده است و باید روی این هفته تمرکز کنیم بردن در بازیهای پیش رو برای بازیهای سخت تر به ما کمک خواهد کرد."

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو کارلو آنچلوتی رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

389 آسمان مادرید1394/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi