خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,748

«ژنرال» کی پرده از چهره دسیسه‌ چینان سایه‌نشن بر می‌داری؟

«ژنرال» کی پرده از چهره دسیسه‌ چینان سایه‌نشن بر می‌داری؟
«ژنرال» چه زمانی پرده از چهره سایه‌نشن بر می‌دارد؟
در حالی که هفت هفته حساس برای استقلال و سایر تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی پیش‌روست سرمربی استقلال در کنفرانس خبری روز قبل خود بار دیگر از توطئه‌ها و سناریو سازی‌هایی علیه خودش سخن گفت تا بار دیگر عده‌ای مبهم و ناشناس و همیشه در پرده و سایه نشین را به سنگ‌اندازی در راه قهرمانی تیم‌اش معرفی کند.
به گزارش تابناک، این‌بار مصدومیت خسرو حیدری و نرسیدن بازیکن تاثیرگذار استقلال به دیدار این تیم برابر فولاد موجب شده تا امیرقلعه‌نویی از دسیسه علیه او تیم‌اش سخن بگوید. ادعایی که در سال‌های حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم‌های مختلف ورزشی بارها و بارها مطرح شده و در بسیاری موارد به صورت شفاف مشخص نشده که قلعه‌نویی از چه کسانی سخن می‌گوید. دست‌های پشت‌پرده و پروژه‌سازان علیه او تیم‌اش چه کسانی هستند و با چه هدفی این کار را انجام می‌دهند. اساسا چرا کسی باید طی یک برنامه دوساله، بعد از آخرین قهرمانی قلعه‌نویی، به دنبال خراب کردن او تیم‌اش باشد؟
امیرقلعه‌نویی روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد به خبرنگاران گفت: «امروز اولین جلسه‌ای بود که ملی‌پوشان را در اختیار داشتیم. در دو هفته گذشته شاید با 10-8-7 نفر تمرین کرده‌ایم. این مساله دو سال است گریبان‌گیر تیم امیر قلعه‌نویی است و از روزی که ما قهرمان شدیم این پروژه برای من بود که در دو سال گذشته هیچ وقت نتوانسته‌ام با یک ترکیب کامل در 5 بازی پشت سر هم بازی کنم. خودم نمی‌دانم چرا این برنامه‌ریزی برای قلعه‌نویی است ولی باید بگویم بازیکنان ما انگیزه دارند و امیدوارم با مسائلی که درباره‌شان با آنها صحبت کرده‌ایم و البته نتوانستیم برای آنها خوب کار کنیم فردا بازی خوبی انجام دهیم.
دو سال است که بعد از قهرمانی‌مان این پروژه وجود دارد و فضایی برای استقلال درست کرده‌اند و واقعا چطور می‌شود که خسرو نمی‌آید ولی حاج‌صفی برمی‌گردد؟ شما حرف دل من را زدید. حکم کمیته انضباطی را درباره کرار ببینید و بعد هم درباره من 24 ساعته رای می‌دهند ولی برای سایر مربیان اینگونه نیست. اگر چراغ قرمز است پس نه من باید از آن رد شوم و نه شما. اکنون این روند برای من جای تعجب است.»
بی‌شک بخشی از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی به کارلوس کی‌روش بر می‌گردد و اینکه چرا کی‌روش خسرو حیدری مصدوم را در اردوی تیم ملی نگه‌داشته است و او را به ایران برنگردانده. اما اینکه تصور کنیم کارلوس کی‌روش از دو سال پیش و بعد از قهرمانی استقلال برنامه‌ای ریخته تا استقلال همیشه همه یارانش را در اختیار نداشته باشد و با ترکیب ناقص در مسابقات حاضر شود کمی دور از ذهن است. بنابراین باز هم مانند سال‌های گذشته این سوال مطرح می‌شود سخنان قلعه‌نویی به چه کسانی باز می‌گردد؟ با این حال بد نیست همین موضوع مصدومیت خسرو‌حیدری در اردوی تیم ملی را که این روزها محل اعتراض شدید سرمربی و سرپرست تیم استقلال است را مورد بررسی قرار دهیم.
میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به مصدومیت خسرو حیدری کی‌روش را به داشتن خصومت با قلعه‌نویی و استقلال متهم کرد و گفت: «او با استقلال و امیر قلعه‌نویی خصومت شخصی دارد و در حالی که حیدری در آنجا مصدوم بوده او را به تهران نفرستاده و حالا که این بازیکن به تیم برگشته است، متوجه شده‌ایم که مصدومیت دارد. سؤال ما اینجاست که چه تفاوتی بین احسان حاج‌صفی و خسرو حیدری وجود دارد و در حالی که کی‌روش می‌توانست حیدری را هم مثل حاج‌صفی به تهران بفرستد او از این کار امتناع کرد و حالا بازیکن ما با این شرایط به تهران برگشته است. اینگونه رفتارها از نظر ما نخ‌نما شده است و همه به این موضوع اذعان داریم که حتما خصومتی با باشگاه استقلال دارند یا می‌خواهند امیر قلعه‌نویی را خراب کنند که چنین حرکاتی انجام می‌دهند.»
این در حالی است که در خصوص مصدومیت خسرو حیدری و اینکه آیا او در تمرین تیم ملی مصدوم شده یا پیش از آن در استقلال مصدوم شده بحث‌های زیادی وجود دارد. خسرو حیدری ساعاتی پیش از دیدار ایران برابر سوئد در مصاحبه‌ای که انجام داد گفت که مصدومیتش به زمان حضور در استقلال بر می گردد. او درباره وضعیتش گفته بود: قبل از اردوی تیم ملی در پیش از بازی برابر صبای قم در پایم احساس درد می کردم اما به خاطر اینکه بازیکن کافی نداشتیم بازی کردم. من هم وقتی بازی کردم از پا احساس درد می کردم اما فکر نمی کردم مشکل خاصی باشد به همین خاطر به اردوی تیم ملی آمدم.
وی افزود: با حضور در اردوی تیم ملی یکی، دو جلسه ابتدایی را استراحت کردم. فکر می کردم مشکل خاصی نداشته باشم به همین خاطر به اردوی تیم آمدم اما کی روش وقتی وضعیتم را دید ناراحت شد که به او حق می دهم چون این برای دومین بار بود که با مصدومیت به اردو می آیم. از آن طرف هم سرمربی تیم ملی به خاطر جلوگیری از تشدید مصدومیتم به من بازی نداد. در این چند روز به صورت اختصاصی با میکو و فیزیوتراپ تیم ملی کار کردم. دوست داشتم برابر شیلی و سوئد بازی کنم اما قسمت نبود.
صحبت‌های گوش راست استقلال به خوبی مشخص می‌کند که مصدومیت او به زمان حضور در استقلال باز می‌گردد و نه تمرین تیم ملی. حالا سوال اینجاست که با توجه به این مسئله چرا سرپرست و سرمربی تیم استقلال در یکی دو روز اخیر با مصاحبه‌های تند خود می‌خواهند توپ را به زمین دیگران بیندازند؟ حتی فراتر از این چرا بار دیگر و در یک موقعیت حساس دیگر سرمربی استقلال با ابهام از افرادی که علیه او و تیم‌اش پروژه ساخته‌اند سخن می‌گوید با مظلومیت اعلام می‌کند که دو سال است با چنین دسیسه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند؟
برای اینکه اوضاع را کمی بهتر درک کنیم بدنیست فلاش بکی بزنیم به روز پنجشنبه 21 اسفند ماه

برچسب‌ها: قلعه نویی ژنرال دسیسه‌چینان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

152 مشهدم آقا1394/01/14

ايتاليا: اين قلعه نوي مافيا كي مي ره از استقلال تا از دستش راحت شيم

14 فروردين (17:45)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi