خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

آیاکس قرارداد مهاجم لورکوزن را دائمی کرد

آیاکس قرارداد مهاجم لورکوزن را دائمی کرد
آرکادیوژ میلیک مهاجم تیم بایر لورکوزن که در فصل جاری به صورت قرضی به آیاکس آمستردام پیوسته بود، قراردادش با این تیم را دائمی کرد.
آرکادیوژ میلیک مهاجم تیم ملی لهستان که در جریان تساوی 1-1 در مقابل جمهوری ایرلند از ناحیه رباط صلیبی پای چپ دچار آسیب دیدگی شد و چند هفته به دور از میادین فوتبال خواهد بود، قراردادش را با آیاکس آمستردام دائمی کرد.
به گزارش وب سایت رسمی باشگاه آیاکس آمستردام، این مهاجم نوک که به صورت قرضی و با حق خرید در پایان فصل و تا 1 جولای 2015 در خدمت آیاکس بود، قراردادش را برای چهار فصل و تا پایان 30 ژوئن 2019 تمدید کرد.
میلیکه که در تاریخ 28 فوریه 1994 در تیچی لهستان متولد شده است در تاریخ 3 آگوست 2014 اولین بازی اش را برای آیاکس در مقابل زووله در جام یوهان کرویف انجام داد. او در 33 بازی رسمی برای آیاکس موفق شده 23 گل به ثمر رساند.

برچسب‌ها: آژاکس هلند بایرلورکوزن بوندسلیگا آلمان لیگ هلند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

410 استقلال‌ تهران1394/01/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi