خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,583

هلند 1 - 1 ترکیه

هلند  1  -  1  ترکیه
دو تیم ملی هلند و ترکیه از سری رقابت های جام ملت های اروپا 2016 فرانسه در مرحله مقدماتی و از گروه A رقابت ها به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

نیمه اول مسابقه شاهد بازی یک طرفه از سوی شاگردان فاتح تریم سرمربی تیم ملی ترکیه بودیم. آن ها آنقدر خوب کار کردند که توانستند در دقیقه 37 توسط بوراک ایلماز به گل برسند. بعد از این گل هلندی ها که در آمستردام بازی می کردند دست به بازی احساسی زده و سخت در پی گل تساوی بودند، اما هرچه زدن به گل تبدیل نشد و نیمه اول مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم مسابقه با سوت داور آغاز شد. می توان راحت گفت که در این نیمه تیم ملی ترکیه کلا در دفاع حضور داشت.شاگردان گاس هیدینک نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و طی حملاتی که روی هوش و خلاقیت بازیکنان خود به دست می آورد ترکیه را آزار می داد.

هلندی ها آنقدر روی دروازه ترکیه هجوم آوردند تا در دقیقه 92 به گل رسیدند. وسلی اشنایدر گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند تا این تیم باز هم بازینده دیگر بازی های این تورنمنت نباشد.

با این نتیجه هلند با 7 امتیاز در رده سوم و ترکیه با 5 امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

برچسب‌ها: هلند ترکیه جام ملت ها اروپا 2016

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

310 .تراختور بندر.1394/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi