خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

فابرگاس: هیچوقت بازیکن ثابت اسپانیا نبوده ام

فابرگاس: هیچوقت بازیکن ثابت اسپانیا نبوده ام
سسک فابرگاس که در اين فصل يکي از ارکان اصلي چلسي به حساب مي آيد و در اين تيم بسيار خوش درخشيده، در تيم ملي اسپانيا اوضاع متفاوتي دارد.

به گزارش "مستر90"، اسپانیا روز شنبه از دور مقدماتی یورو 2016 و در شهر سویا ، به زحمت توانست اوکراین را با یک گل شکست دهد. در این بازی بر خلاف انتظارات، فابرگاس 90 دقیقه روی نیمکت نشست و دل بوسکه ترجیح داد به او میدان ندهد.
ستاره سابق بارسا در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم جایگاهم در تیم ملی را از دست داده باشم؛ چراکه هرگز بازیکن ثابتی در این تیم نبوده ام. هیچگاه نشده حضورم در ترکیب ثابت اسپانیا تضمین شده باشد. مطمئن بودم که هر بازیکنی به جای من بازی کند، عملکرد موفقی خواهد داشت و در این مورد شک نداشتم.
من همواره از هم تیمی هایم حمایت می کنم. هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش به میدان برود و تاثیرگذار باشد. من هم چنین اعتقادی دارم؛ با این حال برخی مواقع شما چنین شانسی پیدا نمی کنید و سرمربی ترجیح می دهد از بازیکن دیگری به جای شما استفاده کند. گله ای ندارم؛ چراکه تیم و منافعش، از هر چیز دیگری مهم تر هستند."

برچسب‌ها: فابرگاس تیم ملی اسپانیا چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

100 جواد41394/01/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi