خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

مدیر ورزشی PSG: دنی آلوس بازیکن بزرگی است

مدیر ورزشی PSG: دنی آلوس بازیکن بزرگی است
دنی آلوس، مدافع راست ارزشمند برزیلی که ژوئن امسال قراردادش با بارسلونا به اتمام می رسد، به احتمال فراوان این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش شفقناورزشی، تمامی شایعات حاکی از آنند که آلوس راهی پاریس سنت ژرمن خواهد شد. سفر دو هفته پیش او به پاریس نیز بر آتش شایعات دامن زد و حتی نشریه مارکا ادعا کرد که او با باشگاه پاریسی پیش قراردادی را به امضا رسانده است. هرچند که یک روز بعد، آلوس تمامی این اخبار را تکذیب کرد.
الیویه لتانگ، مدیر ورزشی PSG، امروز در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد پیوستن آلوس به این باشگاه گفت:" شکی نیست که آلوس بازیکن بزرگی است اما همه می دانید که او هنوز بازیکن بارسلوناست. قرارداد او، ماه ژوئن به اتمام می رسد و همین مساله، باعث انتشار شایعات گوناگونی در مورد تیم آینده او شده است.
نمی خواهم با اظهارنظر خودم این شایعات را تایید یا تکذیب کنم. فکر می کنم خود این بازیکن در چندین نوبت شایعات منتشر شده را رد کرده باشد."
بنابر گزارش مستر90، آلوس سال 2008 به بارسلونا پیوست و در این مدت 4 لالیگا و دو لیگ قهرمانان را با این تیم فتح کرده است.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن دنی آلوس بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 سازه گستران غرب1394/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi