خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

چرا السد؟ چرا آمریکا نه؟/پشت پرده قرارداد ژاوی

چرا السد؟ چرا آمریکا نه؟/پشت پرده قرارداد ژاوی
به گزاراش بخش بین المللی ورزش11، اواسط جام جهانی بود که خبر هایی روی خبرگزاری ها رفت مبنی بر اینکه ژاوی به السد پیوسته است.اما بعدا فهمیدیم که این خبر به واقعیت تبدیل نشده است و ژاوی در بارسا ماندنی شده است.اما در این چند روز خبری مبنی بر قرارداد سه سال ژاوی با السد به گوش رسیده است.قراردادی که سالی 11میلیون دلار را از چاه های نقت خارج کرده و به حساب بانکی ژاوی در کاتالانیا وارد می کند.
اما ژاوی چرا به نیوبورک و تیم نیویورک سیتی نخواهد رفت با اینکه مربی نیویورک سیتی از ژاوی بسیار تعریف کرده است و گفته ژاوی 35 یا 38 مهم نیست او ژاوی است استاد بازی کنترلی و ام ال اس به او و بازیکنان همچون او احتیاج دارد.
به نقل از نویسنده سایت فیوژن که این حدس و گمان را زده است قطری ها حالا حالا ها به ژاوی کار دارند و پروژه عظیمی در کار است.
ببینید ژاوی می خواهد قرارداد سه ساله ببندد یعنی تا پایان جام جهانی روسیه در قطر است و شاید در قسمت کار های پایه هم وارد شود.خب در ظرف سه سال هم با قطر آشنا می شود هم با فرهنگش و هم با فوتبالش.خب بعد از آن تا زمستان سال 2022 چهار سال و خردی ای وجود دارد که ژاوی می تواند در آن چهار سال کار های مربوط به مربیگری اش را انجام دهد و آماده مربیگری شود.
اگر ژاوی به بارسا برگردد در لاماسیا مشغول به کار می شود ولی اگر برود به قطر شاید جام جهانی را در 42 سالگی تجربه کند.و اینگونه قطری ها یکی از بزرگترین هافبک های جهان را دراختیار خواهند داشت.
وخب معلوم شد چرا ژاوی به نیویورک نمی رود چون در آمریکا جام جهانی را تجربه نخواهد کرد.
حال باید منتظر بمانیم و ببینیم کاپیتان ژاوی را در لیگ قهرمانان آسیا می بینیم یا نه.شاید هم او را در 42 سالگی روی نیمکت قطر در جام جهانی ببینیم.
ژاوی در قطر!!! همینگونه هم فاجعه است حال اگر روی نمیکت قطر بشیند دیگر نور علی نور است.

برچسب‌ها: ژاوی بارسا ام ال اس امریکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

203 Fc.barselona1394/01/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi