خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,122

مدافع بايرن مونيخ در آستانه پيوستن به رئال

مدافع بايرن مونيخ در آستانه پيوستن به رئال
داوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن‌مونیخ یکی از بهترین بازیکنان این تیم در یکی دو فصل گذشته بوده است و همیشه بازی های موثری را برای بایرن از خود نشان داده است.
روزنامه مارکا اسپانیا از علاقه باشگاه رئال مادرید به این بازیکن اتریشی خبر داد و عنوان کرد آلابا اولین خرید این باشگاه اسپانیایی خواهد بود.
در یکی دو فصل گذشته خبر های زیادی بین دو تیم بایرن‌مونیخ و رئال مادرید رد و بدل شده است. رفتن تونی کروس از بایرن به رئال و ژابی آلونسو از رئال به بایرن از جمله این خبرها بوده است. حالا این احتمال وجود دارد تا آلابا اتریشی نیز سومین بازیکنی شود که بین دو تیم مدعی فوتبال اروپا جا به جا می‌شود.
همچنین هیئتی از مسئولان رئال چند روز پیش به اتریش سفر کرده و با جورج آلابا، پدر و مدیر برنامه‌های داوید آلابا، ملاقات کردند. به نظر می‌رسد که این مذاکرات نتیجه‌بخش بوده، چرا که این بازیکن هم نسبت به پیوستن به یک تیم بزرگ دیگر اروپایی بی‌میل نیست و چنانچه جدایی‌اش از باواریایی‌ها جدی شود، نخستین انتخابش کهکشانی‌های اسپانیا خواهد بود.
تنهامشکلی که بر سر راه این ترانسفر وجود دارد این است که این بازیکن تا سال ۲۰۱۸ با بایرن قرارداد دارد و اگر پیش از این تاریخ بخواهد به تیم دیگری بپیوندد، تیم جدید باید ۴۰ میلیون یورو به باواریایی‌ها پرداخت کند.
آلابا در صورت پذیرش این پیشنهاد جایگزین فابیو کوئنترائو، مدافع چپ رئالی‌ها خواهد شد. وینرسایتونگ در مورد پذیرش یا رد این پیشنهاد، گزارش نداده است. این خبر در حالی انتشار یافت که در بایرن کادر فنی، به خصوص پپ گواردیولا از عملکرد ستاره جوان که با بایرن تا سال ۲۰۱۸ قرارداد دارد، بسیار راضی هستند.
منبع: ايسنا

برچسب‌ها: آلابا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

176 برد باماست1394/01/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi