خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

مارتینو: علاقه مردم را به مسی درک می کنم، اما او مصدوم است

مارتینو: علاقه مردم را به مسی درک می کنم، اما او مصدوم است
کادر فنی آرژانتین قبل از مسابقه تیمشان با ال سالوادور نگرانی ها را در مورد لیونل مسی برطرف کرده و گفته بودند که او برای حضور در این مسابقه مشکلی ندارد، اما نهایتا ستاره آرژانتینی در دیدار روز شنبه شرکت نکرد.

جراردو مارتینو سرمربی آلبی سلسته در مصاحبه خود بعد از پیروزی تیمش بر ال سالوادور فاش کرد که لیونل مسی در تمرین آخر آرژانتین به دلیل تورمِ پا قادر به پوشیدن کفش های ورزشی خود نبوده است.

مارتینو در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد شرایط لیونل مسی چنین گفت: "در جریان آخرین تمرین ما قبل از مسابقه با ال سالوادور، لیونل مسی در قسمت اول جلسه تمرینی حضور خوبی داشت، اما در بخش دوم مقداری احساس درد کرد و نهایتا در قسمت سوم تمرین دیگر نتوانست حتی کفش خود را بپوشد."

سرمربی آرژانتین ادامه داد: "من اشتیاق و علاقه مردم را برای دیدن مسی در زمین درک می کنم، اما در حال حاضر او با آسیب دیدگی مواجه بوده و قادر به قرار گرفتن در ترکیب نیست."

در جریان مسابقه آرژانتین و ال سالوادور گل به خودی نستور رِندِروس و گل فدریکو مانکوئلو برای آلبی سلسته پیروزی دو بر صفر شاگردان مارتینو را بر حریف رقم زد و سرمربی آرژانتین خوشحالی اش را از آمادگی بازیکنان تیمش برای رقابت های پیش روی کوپای آمریکا اعلام کرد.

مارتینو در این باره گفت: "ما در جریان این مسابقه باید صبر زیادی ب خرج می دادیم، چون بازیکنان حریف همه فضاها را بسته بودند و آرایش بسیار خوبی در میدان داشتند."

برچسب‌ها: جرارد ومارتینو مسی آرژانتین ال سالوادور لیونل مسی مصدوم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 4

566 هجرت تهران1394/01/09

علی استقلال 4: همون بهتر تو اتحاد بارسا نوشتن چون من اتحاد برزيل هستم نه ارژانتين خ

12 فروردين (01:39)


زیبای آسمان: امیدوارم هرچه زودترخوب بشه

10 فروردين (13:44)


9 فروردين (12:56)


Fc.barselona: این چه ربطی به بارسلونا داشت باید اینو تو اتحاد ارژانتین مینوشتند

9 فروردين (11:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi