خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

ده بروین، آماده بازگشت است

ده بروین، آماده بازگشت است
کوین ده بروین در های شانس برای بازگشت به استمفوردبریج را باز گذاشته است.
به گفته ای اس پی ان، کوین ده بروین که چلسی و مورینیو به ولفسبورگ فروخته شد، درها را برای امکان بازگشتش به استمفوردبریج باز گذاشته است.
این بازیکن خلاق بلژیکی که به یکی از بهترین های بوندسلیگا تبدیل شده است توانسته با گلهای حساس و بازی بی نقصش برای این تیم، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای تیمش تقریبا حتمی کند. اما بازی کردن در اروپا برای او کافی نیست و می خواهد دوباره به استمفوردبریج بیاید.
منچستر یونایتد و منچستر سیتی دو باشگاه دیگر لیگ برتری هستند که می خواهند با بازیکن 23 ساله را که در این فصل 24 پاس گل داده را به جزیره بیاورند.
ده بروین در دوره ای که در چلسی حضور داشت تنها 3 بازی در لیگ برتر انجام داد که ده برون رو مجاب به ترک چلسی کرد تا بتواند خودش را ثابت کند.
خود این بازیکن نیز در مصاحبه ای گفته است که اگر حتی اگر به لیگ قهرمانان اروپا بروند هم در این تیم نمی ماند و ولفسبورگ جایی نیست که بخواهد تا آخر دوره بازیگری اش آنجا بماند. و به نظر می رسد این تابستان زمان جدایی ده بروین با ژرمن هاست.
او که این فصل 14 گل نیز به ثمر رسانده است، بدنبال این است که بتواند باشگاهی چون چلسی و منچستری ها را انتخاب کند که قدرت قهرمانی در لیگ داخلی و اروپایی را داشته باشد.
اما حضور هازارد و کورتوا که از دوستان و همبازی های او در تیم ملی هستند می تواند دلیل اصلی علاقه ده بروین برای بازگشت به چلسی باشد. اما مورینیو که او را یک بار در تیمش نخواسته است، حاضر است دوباره او را بازگرداند؟
ادن هازارد نیز روز گذشته فروش ده بروین را اشتباه مورینیو نامید و گفت او به اندازه کافی برای بازی کردن در تیم مورینیو خوب است.
اما 14 ماه پیش که چلسی او را 18 میلیون پوند به آلمان ها فروخت، تصور قیمتی نزدیک به 50 میلیون پوند را نمی کرد که این بازیکن به آن برسد! و مطمئنا باید برای انتقال او مبلغ زیادی هزینه کند، کاری که این روزها چلسی خیلی راحت انجام نمی دهد.

برچسب‌ها: چلسی کوین دی بروین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

252 لمپارد-81394/01/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi