خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

برد ارزشمند ایران مقابل شیلی

برد ارزشمند ایران مقابل شیلی
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه مقابل شیلی به پیروزی دست یافت.
به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در سال ۱۳۹۴ از ساعت ۲۳:۳۰ پنج شنبه شب به وقت تهران در ورزشگاه "ان وی آرنا" در شهر سانکپولتن اتریش به مصاف شیلی رفت و این تیم قدرتمند منطقه آمریکای جنوبی را با نتیجه ارزشمند ۲-۰ شکست داد.

در این بازی که داورانی از کشور هلند آن را قضاوت کردند، جواد نکونام در دقیقه ۲۱ و وحید امیری در دقیقه ۵۰ برای تیم کشورمان موفق به گلزنی شدند.

گل نکونام روی یک ضربه کرنر و ضربه بغل چای این هافبک باسابقه به ثمر رسید. گل امیری نیز روی پاس عرضی قوچان نژاد و ضربه این بازیکن در مقابل دروازه خالی شیلی ثبت شد.

تیم کشورمان در این مسابقه دوستانه عملکرد قابل توجهی داشت و به حریف قدرتمند خود اجازه خودنمایی نداد. شیلی در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت، اما در نیمه دوم با حضور بازیکنانی نظیر الکسیس سانچز، دیوید پیزارو، ایسلا و ... بازی را در دست گرفت و چندین موقعیت گل نیز بدست آورد که البته از آنها بهره نبرد.

جواد نکونام و آندرانیک تیموریان بازیکنانی بودند که در این بازی تدارکاتی کارت زرد دریافت کردند.

در دیدار امشب برای ایران علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، وریا غفوری، وحید امیری (۹۰ رامین رضاییان)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی(69 امید ابراهیمی)، رضا قوچان نژاد( 73 کریم انصاری فرد) بازی کردند.

برای شیلی نیز کلودیو براوو، انزو روکو(62 مدل)، ادواروو وارگاس، مارک گونزالز(62 گوتیرز)، خوان کرنخو، ماتیاس فرناندس، رودریگو میلار(63 پیزارو)، گنزالو خارا، فابیان اوریانا(46 الکسیس سانچز)، خوسه پدرو فوئنسالیدا(62 ایسلا) و اریک پولگار(46 آرانگویز) به میدان رفتند.

تیم کشورمان در دومین بازی دوستانه خود روز یازدهم فروردین به مصاف سوئد می رود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران شیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

156 30

768 ♛ تاج رضا ♛1394/01/07

پرادعاها: دژاگه جیگرتو

7 فروردين (13:44)


کالچرال: اگه جلوی عراق اینطوری بازی میکردن 10تا میزدن

7 فروردين (13:08)


وافی: اگه یه کم عقل تو مخ فدراسیون باشه نمیذاره کیروش بره گور بابای هرکی کیروش رو نمیخاد بی عرضه ها نمیتونن مربی نگه دارن زنده باد یوزها

7 فروردين (12:54)


آنیکس: کجان اونایی که میگفتن ایران 6تا میخوره دمشون گرم مخصوصا وقتی دیدم گل دوم رو زدن حال کردم!

7 فروردين (11:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi