خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

ویا: با ژاوی در خصوص انتقال به لیگ آمریکا تماس گرفتم

ویا: با ژاوی در خصوص انتقال به لیگ آمریکا تماس گرفتم
به گزارش بخش بین المللی مستر90، داوید ویا مهاجم نیویورک سیتی اذعان کرد باژاوی هم تیمی سابق خود در خصوص انتقال به لیگ MLS تماس گرفته است.ژاوی هافبک و کاپیتان اول بارسلونا گرچه تصمیمی برای آینده اش نگرفته است با پیشنهاد های نجومی بسیاری از تیم های اماراتی و قطری روبرو شده است. با این حال داوید ویا مهاجم سابق بارسلونا به دنبال این است تا این هافبک 35 ساله را به آمریکا بیارد.
داوید ویا در مصاحبه با روزنامه آ اس عنوان کرد: بله من با ژاوی صحبت کردم و فکر می کنم یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد. ژاوی در خصوص برنامه هایش با من بارها صحبت کرده است اما اگر چیزی در خصوص جدایی به من بگوید به هیچ عنوان آن را بازگو نخواهم کرد. بارها با او در خصوص شرایط حضور در لیگ آمریکا صحبت کردم.
وی ادامه داد: ژاوی در هر لیگی می تواند بازی کند و خوشحال می شوم اگر به آمریکا انتقال پیدا کند. او برای من یک بازیکن بزرگ و یک دوست نزدیک است. همچنین ویا عنوان کرد: از زندگی در آمریکا و بازی در لیگ MLS لذت می برم و همه چیز عالی است.

برچسب‌ها: ژاوی هرناندز ام ال اس نیویورک سیتی داوید ویا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

467 جولیان ایلام1394/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi