خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

سوارز: سبک بارسلونا دنیای جدید برای من است

سوارز: سبک بارسلونا دنیای جدید برای من است
لوییز سوارز ماشین گلزنی بارسلونا که در تابستان امسال از لیورپول راهی بارسا شد اعتراف در ابتدا کار بسیار دشواری داشتم تا با سبک بازی بارسلونا و شرایط این شهر سازگار شوم.
سوارز که به مبلغ 88 میلیون یورو راهی تیم صدر نشین لالیگا شده بود هشت بازی ابتدای این تیم را به دلیل محرومیت از سوی فیفا از دست داده بود. سوارز با گاز گرفتن کیه لینی در جام جهانی 2014 از سوی فیفا با 4 ماه محرومیت روبه رو شده بود.
این مهاجم اروگوئه ای که در 29 بازی خود برای بارسلونا 14 گل به ثمر رسانده است گل پیروزی بخش بارسلونا در ال کلاسیکو را وارد دروازه رئال مادرید که تا در میان هواداران این تیم از پیش محبوب تر شود.
سوارز در گفتگو با مجله کیکر عنوان کرد: در ابتدا زندگی در کاتالونیا برای من بسیار دشوار بود و از همه اینها مهم تر و سخت تر سازگاری با شرایط باشگاه بارسلونا بود. من یک مهاجم فیزیکی هستم و ذاتا فوتبالی خشن را می پسندم. به نظر من سبک بازی بارسلونا با لیورپول بسیار متفاوت است. سبک بازی بارسا یک دنیای دیگری است.
غرایز من به عنوان یک مهاجم ایجاد می کند برای تیمم گلزنی کنم ولی در ابتدا کارم نمی دانستم باید در این تیم چکاری را انجام دهم. دوستان نزدیکم من را یک مهاجم خودخواه قلم داد می کردند ولی باید بگم من یک مهاجم هستم و این خاصیت باید در هر مهاجمی باشد.
خبرنگار کیکر از سوارز سوالی مبنی بر اینکه آیا می خواهید مسی در پایان فصل آقای گل شود و بالاتر از رونالدو قرار بگیرد پرسید و وی در جواب گفت: در اینجا به جای گلزنی باید پاس داد. این سبک بارسلونا است و من به این سبک احترام می گذارم. پس از پایان دیدار با رایو وایکانو مسی به من گفت: "فکر می کردم آن توپ را وارده دروازه می کنی اما چه شد که پاس دادی" و من فکر می کنم این همان سبک قابل احترام است. (سوارز در آن دیدار در حالی که می توانست توپ را وارده دروازه کند به طور جالبی توپ را به لیونل مسی پاس داد تا این بازیکن گلزنی کند)
همچنین سوارز از انگیزه خود برای پیوستن به بارسلونا از همسر خود سوفیا بالبی یاد کرد و گفت: او از 15 سالگی در شهر بارسلونا بود و علاقه او به این شهر در تصمیم من تاثیر داشت.
سوارز دارای دو فرزند است و از زندگی در شهر بارسلونا راضی است و حضور به همراه خانواده در این شهر را یک رویا قلم داد کرد.

برچسب‌ها: سووارز بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

147 نیکدش1221394/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi