خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

اینیستا: آمارم خوب نبوده است

اینیستا: آمارم خوب نبوده است
آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا عنوان کرد که در فصل جاري، آمار خوبي از خود به جاي نگذاشته، هر چند که آمار برايش اهميتي ندارد.

به گزارش "مستر90"، اینیستا نسبت به دیگر رقبای خود نظیر ایسکو در بخش آمار، ضعیف تر کار کرده ولی این چیزی نیست که برای هافبک با تجربه بارسلونا اهمیتی داشته باشد.

او در مصاحبه با اوندا سرو گفت:" این فصل آمارم خوب نبوده ولی من هیچگاه به آمار خودم توجهی نداشتم. با این حال، با وجود اینکه گاهی همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود، از آمارم خوشحال هستم.من بزرگترین منتقد خودم هستم بنابراین نیازی به تذکر یا هشدار کسی نیست. پس از ناکامی در جام جهانی سال گذشته، ادامه دادن خیلی سخت بود ولی ورزشکاران باید همیشه آماده چنین اتفاقاتی باشند."

اینیستا سپس درباره الکلاسیکو گفت:" مادرید هیچگاه من را شگفت زده نکرده زیرا آنها همیشه قدرتمند هستند. در الکلاسیکو آنها خیلی خوب کار کردند."

برچسب‌ها: اینیستا یارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

48 0

184 پشتیبانان 11394/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi