خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

153 میلیون یورو برای نجات بیل از فوتبال اسپانیا

153 میلیون یورو برای نجات بیل از فوتبال اسپانیا
گرت بیل روزهای خوبی را در فوتبال اسپانیا و رئال مادرید سپری نمی کند و نشانی از فوق ستاره نجات بخش فصل گذشته ندارد.به گزارش "مستر90"، هرچقدر گرت بیل در بازی های مهم فصل گذشته رئال موفق به زدن گل های حساسی شد و در کسب 4 افتخار ارزشمند این تیم نقشی اساسی داشت، در فصل جدید اوضاع برای فوق ستاره ولزی و گرانترین بازیکن حال حاضر جهان، خوب پیش نمی رود.

دیلی تلگراف در مورد حال و روز این روزهای بیل می نویسد :" ال کلاسیکو می توانست بزرگترین میدان برای بازگشت دوباره گرت بیل به روزهای اوج و اثبات دوباره توانایی هایش باشد . با وجود ارائه یک بازی خوب در نیمه اول و زدن یک گل که آفساید اعلام شد، او نیز در نیمه دوم همچون اکثر بازیکنان رئال دچار افت شد و نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. بیل حالا می داند که برای قرار گرفتن در ترکیب رئال و محبوب ماندن،نمی تواند به انتقال گرانقیمتش تکیه کند و اوضاع برای او در حال تغییر است."

بیل پس از بازگشت کاروان رئال به مادرید، یکی از بازیکنانی بود که به شدت مورد انتقاد رسانه های اسپانیایی و هواداران رئال قرار گرفت. دیلی میرور امروز در گزارشی ادعا کرده است که دو باشگاه منچسترسیتی و منچستریونایتد قصد دارند در فصل تابستان، برای به خدمت گرفتن بیل و به نوعی نجات او از فوتبال اسپانیا، مبلغ 153 میلیون یورو هزینه کنند. در این گزارش البته آمده است که بیل تمایلی برای جدایی از رئال ندارد و دوست دارد در این تیم مانده و بار دیگر خود را ثابت کند.

برچسب‌ها: گرت بیل رئال مادرید منچستریونایتد منچسترسیتی ال کلاسیکو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

714 جولیان ایلام1394/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi