خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,206

مسلمان دوباره پرسپولیسی شد

مسلمان دوباره پرسپولیسی شد
محسن مسلمان که فصل گذشته در پرسپولیس بازی می کرد، در نیم فصل جاری قصد رفتن به استقلال را داشت که این مسئله جنجال زیادی به پا کرد.

مسلمان که فصل گذشته بارها برای آبی ها کری خوانی کرده بود، رسما با آنها وارد مذاکره شد و در این مدت تمام عکس های خود با پیراهن پرسپولیس را در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی پاک کرد.

در پی این اتفاق پیام صادقیان دوست قدیمی این بازیکن با وی دچار مشکل شد و حتی اعلام کرد مسلمان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد.

در نهایت ذوب آهن با استقلال برای انتقال مسلمان به توافق نرسید و این بازیکن به طور قرضی به فولاد خوزستان پیوست و کمی بعد هم با صادقیان آشتی کرد.

در ابتدای نوروز صادقیان و مسلمان فیلمی برای تبریک سال جدید منتشر کردند که در آن مسلمان با پیراهن قرمز حضور دارد و هر دو سال جدید را به مردم، خصوصا هواداران پرسپولیس تبریک گفتند!

برچسب‌ها: محسن مسلمان پیام صادقیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

102 16

1,058 کراندو (ح)1394/01/03

ارین پلاستیک: اینا فقط به خاطر پول یازی میکنن عشق به پیراهن مال گذشته بود

8 فروردين (23:18)


3 فروردين (23:27)


پپ بایرن: بره به درک

3 فروردين (22:23)


اکادمی آ اس 1: هه اونقتا که میخواست بره استقلال همه پستای اینستاگرام پرسپولیسیشو پاک کرد ولی ندادنش استقلال و الان پرسپولیسی شد دوباره خخ خخ

3 فروردين (22:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi