خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

ناصحی: 3 امتیاز بازی با سپاهان حیاتی است

ناصحی: 3 امتیاز بازی با سپاهان حیاتی است
مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: گرفتن 3 امتیاز بازی با سپاهان برای هر دو تیم حیاتی است.

رضا ناصحی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: بازی مقابل سپاهان، طبیعتا باید بازی سختی باشد. چون سپاهان از تیم‌های باشخصیت لیگ است. وی با اشاره به زمانی که در این تیم بازی می‌کرد، افزود: من دو سال در این تیم بازی کرده‌ام. سپاهان از باشگاه‌هایی است که ساختار خوبی دارد و می‌توان گفت به معنای واقعی باشگاهی با ساختار حرفه‌ای هستند.

ناصحی خاطرنشان کرد: از طرفی نتیجه گرفتن در اصفهان مقابل تیم‌های اصفهانی همیشه سخت است. به خصوص الان که شرایط سپاهان کمی بحرانی شده است و به 3 امتیاز نیاز دارد.

وی در خصوص شرایط پدیده در آستانه این دیدار اذعان داشت: ما نشان دادیم در خانه حریف، مخصوصا مقابل تیم‌های بزرگ خوب کار می‌کنیم. به خصوص در بازی تبریز این مسئله را نشان دادیم. بچه‌ها در چند بازی اخیر دوباره آن شرایط تیم شدن را پیدا کرده‌اند و به دنبال این هستیم تا 3 امتیاز این بازی را بگیریم و فکر می‌کنم این 3 امتیاز به ما در ادامه راه بسیار کمک می‌کند.

ناصحی در پاسخ به این سوال که آیا نزدیک شدن امتیاز پدیده به تیم‌های پایین جدول نگران‌‍کننده نیست، تصریح کرد: امتیازها به هم نزدیک شده است و کار در آخر فصل بسیار سخت می‌شود. چون تیم‌ها با همه قوا وارد میدان می‌شوند. ما هم در چند وقت اخیر مشکلاتی را داشتیم اما کادر فنی تلاش کرده تا تیم را جمع کند و الان به نظر من بچه‌های ما به آن وحدت لازم رسیده‌اند. من به شخصه به این بازی خیلی امیدوارم.

برچسب‌ها: پدیده فصل اصفهانی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

214 تئاتریها1394/01/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi