خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

فوتبال باشگاهی دنیا تحت تاثیر ال کلاسیکو

فوتبال باشگاهی دنیا تحت تاثیر ال کلاسیکو
به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه به وقت تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لالیگا اسپانیا به مصاف هم می‌روند. رویارویی دو تیم بدون تردید مهمترین بازی این فصل لالیگا است و حتی می‌تواند چهره قهرمان فصل را تا حد زیادی نمایان کند.
بارسلونا و رئال در حالی به مصاف هم می‌روند که آبی اناری‌ها از ۲۷ قبلی خود ۶۵ امتیاز کسب کرده اند و در رده نخست جدول رده‌بندی ایستاده‌اند. اما رئال مادرید با وجود اینکه تا همین چند هفته پیش ۴ امتیاز بیشتر از رقیب سنتی خود داشت، به خاطر نوساناتی که داشت امتیازات فراوانی را از دست داد و حالا با ۶۴ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.بارسا که در اوج آمادگی به سر می‌برد و این را در دیدارهای داخلی و لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشته است امیدوار است با حمایت ۹۸ هزار تماشاگر خود با شکست رقیب دیرین خود گام بلندی را برای قهرمانی بردارد. در صورتیکه شاگردان انریکه این بازی را برنده شوند اختلاف خود را با رئال مادرید به ۴ امتیاز می‌رسانند و تا حدی دست نیافتنی می‌شوند اما اگر رئال مادرید این بازی را ببرد با ۲ امتیازی برتری نسبت به حریف خود و با توجه به دیدارهای پیش روی می‌تواند قهرمانی لیگ را تحت کنترل خود در آورد.

رئالی‌ها که به خاطر در اختیار نداشتن سرخیو راموس و لوکا مودریچ در هفته‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه شده بود با بازگشت این دو ستاره خود امیدوار است قدرتمندانه‌تر از قبل برابر بارسلونا به میدان برود. در آنسوی میدان تلاش‌های پزشکان بارسا برای بازگرداندن سرخیو بوسکتس همچنان ادامه دارد.بدون تردید در این بازی همه نگاه‌ها به رویارویی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. مسی با آمادگی فوق‌العاده خود در این هفته‌ها خود را به رونالدو رساند و حالا با ۳۲ گل در صدر جدول گلزنان لالیگا ایستاده است و رونالدو با دو گل کمتر در رده دوم قرار دارد. بدون شک هر کدام از این مدعیان همیشگی توپ طلا آماده باشند می‌توان کفه ترازو را هم به همان سمت سنگین‌تر دید.

دیوید بکام ستاره پیشین رئال مادرید در آستانه این بازی پیش بینی کرده است رئالی‌ها در ورزشگاه نیوکمپ ۲ بر یک پیروز خواهند شد.

برچسب‌ها: ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا مسی رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

433 جولیان ایلام1394/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi