خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

فن خال: می خواهم یک بار دیگر لیورپول را شکست بدهم

فن خال: می خواهم یک بار دیگر لیورپول را شکست بدهم
فن-خال-می-خواهم-یک-بار-دیگر-لیورپول-را-شکست-بدهم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی هلندی یونایتد از اهمیت بازی با لیورپول برای هواداران تیمش آگاه است .

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد روز یکشنبه در دیداری حساس از لیگ برتر انگلیس مهمان تیم لیورپول است .

فن خال لحظاتی پیش در کنفرانس خودش گفت :" آشپز تیم هر روز با من و بازیکن ها درباره اهمیت بازی با لیورپول صحبت می کند. می دانم که این بازی خاصی برای هوادارها است و لیورپول برای آن ها دشمن محسوب می شود . همین اهمیت مسابقه باعث می شود که تمرکز ما بیشتر بشود . من می خواهم لیورپول را شکست بدهم . بازی خیلی مهمی است . همه بازیکن ها از اهمیت این بازی آگاه هستند . ما در موقعیت حساسی هستیم و نمی توانیم شکست بخوریم . در پیش فصل و نیم فصل نخست لیورپول را بردیم و می خواهم بار دیگر پیروز بشوم اما اخرین باری که باختند مقابل ما بود پس کار سختی در پیش داریم .

من خرافاتی نیستم برای همین قرار نیست چون بازی قبلی رونی سخنرانی کرد و ما عملکرد خوبی داشتیم قبل هر بازی این کار را انجام بدهیم ولی او می تواند هر موقع که احساس کند می تواند مفید واقع شود سخنرانی کند .

روخو و شاو برای حضور در ترکیب ابتدایی هنوز آماده نیستند ولی احتمالا در مقابل لیورپول روی نیمکت می نشینند . وضعیت فن پرسی بهتر شده و از امروز دویدن را آغاز کرده است .

کریک کاپیتان دوم تیم من است . او بازیخوان خوبی است و این نکته مهمی می باشد . ضمن اینکه پاس های رو به جلوی عالی ارسال می کند . این برای من مهم است . هدف ما این است که به جای رو به عقب و کناره ها رو به جلو پاس بدهیم ."

برچسب‌ها: فنخال منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

185 تراکتورشهریار1393/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi