خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,777

زمان حکم اخراج اینزاگی را صادر می‌کند؟!

زمان حکم اخراج اینزاگی را صادر می‌کند؟!
این روزها باشگاه میلان در فوتبال ایتالیا کانون توجه تمامی فوتبال‌دوستان این کشور است. از داستان فروش سهام این باشگاه به میلیاردرهای آسیای شرقی گرفته تا احتمال اخراج مربی جوان این باشگاه که نتوانسته نظر مساعد رئیس (سیلویو برلوسکنی) را به خود جلب کند.
ظ
روزنامه مطرح و پرتیراژ گاتزتا ‌دلوسپورت در شماره جدید خود گزارشی جالب از وضعیت اینزاگی و حضور مربی جدید به جای او منتشر كرده است.

جوانی اینزاگی
روزنامه گاتزتا دلیل اصلی ناموفق بودن فلیپو اینزاگی در هدایت تیم مطرحی چون میلان را جوانی و كم‌تجربگی این مربی خوانده و آورده در صورتی كه او در هفته بیست ‌و هشتم سری A برابر كالیاری با مربیگری زدنك زمان به نتیجه‌ای غیر از پیروزی دست پیدا كند، باید آماده دریافت حكم اخراجش باشد.

مربیان محبوب جناب رئیس
سیلویو برلوسكنی دوست دارد میلانش با تمامی مشكلات مالی‌ای كه با آن دست به گریبان است، در فوتبال ایتالیا و اروپا مانند گذشته درخشان ظاهر شود. او حتی دست به كار شده و فهرستی از مربیان مد ‌نظرش را به دوست و یار قدیمی‌‌اش آدریانو گالیانی داده تا با آنها مذاكرات اولیه را آغاز كند.
در فهرست برلوسكنی نام مربیانی چون آنتونیو كونته، ویچنزو مونتلا، یورگن كلوپ، لوچیانو اسپالتی، روبرتو دونادونی و ساری (مربی امپولی) دیده می‌شود اما با نگاهی كلی به این فهرست مشخص می‌شود كه تعدادی از آنها در حال حاضر هدایت تیم‌هایی را بر عهده دارند كه نمی‌توان برای فصل جاری روی آنها حساب كرد.

برچسب‌ها: میلان اینزاگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 0

218 میلان اسلامشهر1393/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi