خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

فقط 4 تیم شانس قهرمانی دارند

فقط 4 تیم شانس قهرمانی دارند
تيم هاي نفت تهران، تراکتورسازي تبريز، استقلال تهران و سپاهان اصفهان تنها تيم هاي حاضر در ليگ ايران هستند که هنوز مي‌توانند به 60 امتياز در 30 بازي که معيار ويژه قهرماني در ليگ هستند دست پيدا کنند. به گزارش "مستر90"، نفت برای قهرمانی راحت ترین کار ممکن را دارد. آنها در صورت گرفتن 15 امتیاز در 7 بازی آینده می توانند به معدل امتیازی قهرمانی درلیگ ایران برسند. در تاریخ لیگ هر تیمی با کسب دو امتیاز به ازای هر بازی توانسته به قهرمانی لیگ برتر برسد .
اگر 60 امتیاز مبنای ما برای قهرمانی باشد ، اتراکتورسازان 16 و 2 تیم سپاهان و استقلال 19 امتیاز از 7 بازی برای قهرمانی لازم دارند.این 2 تیم با 6 برد و یک مساوی قهرمان می‌شوند اما نفت با 4 برد و 3 مساوی و تراکتور با 5 برد و یک مساوی قهرمانی را به دست می آورند.
*معیار 58 امتیازی
فصل گذشته تیم فولاد با 57 امتیاز قهرمان لیگ شد . با این استاندارد ، تیم فوتبال نفت به شرط کسب 12، تراکتورسازی با 13،استقلال وسپاهان با 16 فولاد با 19 وذوب آهن با 20 امتیاز شانس قهرمانی خواهند داشت.
نفت تهران برای قهرمانی با 3 برد و3 مساوی هم اندازه فولاد سال گذشته امتیاز جمع خواهد کردو آنها حتی می توانند یک بازی را هم ببازند. البته با توجه به تعقیب این تیم از سوی تراکتور و البته استقلال و سپاهان، علیرضا منصوریان عدد 60 را مدنظر خود قرارداده است.
جالب است بدانید اگر مبنا جدول سال گذشته باشد، اگر پرسپولیس اگر هر 7 بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تازه به تیم هفتم سال گذشته لیگ خواهد رسید.

برچسب‌ها: استقلال تهران نفت تهران فولاد خوزستان سپاهان اصفهان تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 3

444 برادران کهکشانی1393/12/27

کلانتر غرب: استقلال صد در صد

28 اسفند (12:06)


شائولین اردبیل: طالب لو اون پشت داره سوت میزنه ببین خخ خخ خخ

28 اسفند (09:15)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi