خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار صبای قم
اتحاد صبای قم
38
444

روشنایی: تارتار فکر تیمش باشد

روشنایی: تارتار فکر تیمش باشد
بهمن روشنايي مي گويد آقاي تارتار بهتر است به فکر تيمشان باشد و کم تر مصاحبه کند.

بهمن روشنایی در گفت و گو با "مستر90" در ابتدا گفت: آقای تارتار یک هفته قبل ازبازی به دلیل حضور روزبه چشمی و ندادنش به تیم ملی امید مصاحبه کرد.خدارا شکر آقای چشمی توانست برای این تیم بازی کند و بهانه ای درست نشد.اما درباره ی داوری باید بگویم که آقای تارتار هرجا که داوری به نفعش باشد قبول می کند و اگر به نفعش نباشد قبول نمی کند.

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه گفت: من به نظر آقای فنایی احترام می گذارم اما بسیاری از کارشناسان خطای پیروز قربانی روی مهدی مومنی را خطا می دانستند. البته در برنامه 90 گل سالم نیمه ی اول میثم بائو را نیز نشان ندادند. آقای تارتار بعد از برنامه 90 شروع به مصاحبه کردند کرد در حالی که ما نیز متضرر شده ایم. یک پنالتی اشتباه به ضرر تیم ما و یک اخراجی که در بازی بعد نمی تواند آقای مجید حیدری همراه ما باشد.

روشنایی در ادامه گفت: تمام تیم ها از داوری ضرر می بینند اما نباید مدام مصاحبه کرد. ما بازی برده برابر ذوب آهن را باختیم اما حرفی نزدیم. بهتر است آقای تارتار فکر تیم خودشان باشد. متاسفم این را می‌بینم که آقای تارتار هر روز مصاحبه می کند تا بر نتایج ضعیفش سرپوش بگذارد.

برچسب‌ها: استقلال خوزستان مهدی تارتار (سرمربی) صبای قم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

384 جیجونل چسی1393/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi