خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,150

گرت بیل چگونه منتقدان خود را ساکت کرد؟

گرت بیل چگونه منتقدان خود را ساکت کرد؟
به گزارش "مستر90"، بیل که حتی در دو بازی قبلی رئال از سوی هواداران این تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود و در بازی های گذشته، او را بعضا به خودخواهی و پاس ندادن به مهاجمان کناری اش نیز متهم کرده بودند، شب گذشته هر دو گل تیمش را مقابل لوانته به ثمر رساند تا پاسخ خوبی به انتقادات اخیر داده باشد.

اما رمز موفقیت و اوجگیری دوباره گرت بیل چه می تواند باشد؟ as امروز در گزارشی ویژه ادعا کرده است که بیل نزدیک به دو ماه است در پایان هر جلسه تمرینی، به مدت نیم ساعت با پل کلمنت، دستیار کارلو آنچلوتی در کمپ والدبباس می ماند و با او تمرین می کند. در این تمرین که همیشه تعدادی از بازیکنان تیم های پایه ای رئال نیز داوطلبانه حضور دارند، بیل در قسمت راست زمین مستقر می شود و بارها راه های نفوذ به محوطه جریمه و شوت زدن را امتحان می کند.

شدت تمرینات و بازدهی آن به گونه ای است که بازیکنان پایه ای حاضر در تمرین اذعان می کنند که با دیدن تمرینات گرت بیل، درس های زیادی گرفته اند. یکی دیگر از قسمت های این تمرین نیم ساعته، کار کردن روی دفاع تیمی است.

گرت بیل را به شرکت نکردن در دفاع متهم می کنند و به همین دلیل، پل کلمنت با او بصورت جداگانه کارهای دفاعی را تمرین می کند. بیل که یکی از سریعترین مهاجمان دنیاست، از فیزیک بدنی بسیار خوبی نیز برخوردار است و مشکلی برای رفت و برگشت از خط حمله به دفاع ندارد. شب گذشته یکی از بهترین بازی های بیل را چه در فاز تهاجمی و چه در فاز دفاعی شاهد بودیم. او اینگونه جواب منتقدان خود را یک هفته مانده به ال کلاسیکو داد.

برچسب‌ها: بیل منتقدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

136 امیر فوتبالی1393/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi