خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,206

تقدیر ویژه پرسپولیسی‌ها از روابط عمومی باشگاه النصر

تقدیر ویژه پرسپولیسی‌ها از روابط عمومی باشگاه النصر
بعد از استقرار اعضای تیم پرسپولیس
تقدیر ویژه پرسپولیسی‌ها از روابط عمومی باشگاه النصر
محمد حسین نژاد فلاح، محمود خوردبین و حسین قدوسی به جهت زحمات و برنامه‌ریزی‌های باشگاه النصر و مدیر روابط عمومی این باشگاه، از وی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ریاض، پس از آنکه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اتاق‌هایشان مستقر شدند، مدیر روابط عمومی باشگاه النصر خطاب به مسوولان تیم گفت: من تا صبح نخوابیدم تا همه کارها به خوبی انجام شود و امیدوارم که رضایت باشید و اعضای تیم شما دچار مشکل نشوند.

در ادامه، مدیریت باشگاه و سرپرست تیم پرسپولیس از وی به جهت پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایش برای ورود و استقرار سریع سرخپوشان تشکر و قدردانی کردند و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم ضمن تشکر، عنوان کرد که به امید خدا این میزبانی عربستانی‌ها در تهران جبران خواهد شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس النصر سپس عکس‌های مدیر روابط عمومی باشگاه و عکاس سایت باشگاه را دریافت کرد تا نسبت به صدور ID کارت بازی آنها اقدام شود.

برچسب‌ها: النصر النصر عربستان پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

43 1

201 نیوکلوب ایرانی1393/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi