خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

فرکی: پدیده دچار افت تیمی شده است

فرکی: پدیده دچار افت تیمی شده است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هیچ‌کس تضمین نمی‌کند با جابجایی سوکای و پریرا، سپاهان به برد می‌رسد.
به گزارش جی پلاس، حسین فرکی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: باید بگویم پدیده تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود که در نیم‌فصل نخست عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما رفته رفته به خاطر مشکلات خود دچار افت تیمی شد اما باید به این تیم تبریک گفت که در لیگ برتر تیم‌داری می‌کند.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در این مسابقه به پیروزی برسیم، بیان داشت: ما به دنبال آن هستیم که با پیروزی در این بازی، سال را با برد به پایان برسانیم و به هواداران خود عیدی دهیم.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیم ما دیگر فرصت از دست دادن امتیاز ندارد، ادامه داد: ما در بازی قبل فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم و نباید در بازی‌های باقیمانده فرصت گلزنی را از دست دهیم.
وی افزود: ما باید تلاش کنیم که مشکلات بازی‌های گذشته خود را برطرف کنیم اما نباید فراموش کرد که در این مسابقات، هر یک به دلایل خاصی دچار مشکل شدیم و بدشانس نیز بودیم اما به هر حال باید در ادامه مشکلات را برطرف کرد.
فرکی با بیان اینکه تیم سپاهان در پنج بازی اخیر خود از نظر امتیازی شرایط مناسبی نداشت، گفت: باید بگویم تعطیلات لیگ برتر به میزان قابل توجهی روی کیفیت تیم ما تأثیرگذار بود زیرا ما قبل از آن شرایط خوبی داشتیم اما به یک باره با مشکلاتی مواجه شدیم.
وی افزود: ما در بازی با ملوان شاهد یک روز خاص بودیم و با بدشانسی امتیازات خود را از دست دهیم.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه دلیل اصلی اصرار باشگاه برای برگزاری بازی با پدیده افت نکردن این تیم بود، گفت: ما نمی‌خواستیم با عدم حضور در این مسابقه در یک پروسه چهار ماهه تنها پنج بازی انجام دهیم زیرا در صورتی که اینگونه می‌شد، تیم دچار فرسایش می‌شد.
وی درباره نیمکت‌نشینی سوکای و پریرا در بازی‌های اخیر این تیم اضافه کرد: برای من بین بازیکنان تیم تفاوتی وجود ندارد اما اگر پریرا مانند ۵ هفته نخست گلزنی می‌کرد، این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد. با این حال باید بگویم که هیچ‌کس تضمین نمی‌کند با جابجایی سوکای و پریرا، سپاهان به برد می‌رسد.

برچسب‌ها: فرکی پدیده سپاهان لیگ برتر افت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 1

303 جیمز رودریگز. (ح)1393/12/25

سارینو: سارینو: سلام 3 تا بازیکن فروشی دارم باتجربه.پول لازمم

30 تیر (18:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi