خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

منصوریان:این ۶ امتیاز را به هواداران استقلال پس می‌دهم

منصوریان:این ۶ امتیاز را به هواداران استقلال پس می‌دهم
وبسایت رسمی برنامه نود - بغض علیرضا منصوریان در این گفت‌وگو ترکید... علی‌منصور که قاعدتاً باید بابت پیروزی دوباره مقابل استقلال شادمان باشد،‌ بعد از این برد «آشفته» و به‌هم‌ریخته است.
علي‌منصور گفت : «بعد از بازي هم وقتي به رختكن رفتيم، ‌به شاگردانم گفتم بچه‌ها پرونده اين برد را همين‌جا ببنديد. هيچ‌كس اجازه ندارد براي استقلال كري بخواند. گفتم بچه‌ها، شايد يك روز خودتان در استقلال بازي كنيد، سوهان روح هواداران استقلال نشويد. من خودم استقلالي هستم و دوست ندارم كسي هواداران استقلال را آزار بدهد.» وقتي به شوخي به منصوريان گفتيم شما كه خودت ۶ امتياز در اين فصل از استقلال گرفتي و سوهان روح هواداران اين تيم شدي، جواب داد: «هوادار استقلال من را درك مي‌كند.

الان به عنوان سرمربي نفت بايد استقلال را مي‌بردم. اين ديگر تعهد حرفه‌اي است اما يك روز اين ۶ امتياز را به هواداران استقلال پس مي‌دهم.»

آيا منصوريان مي‌خواهد به عنوان سرمربي آينده استقلال وقتي روي نيمكت آبي‌ها نشست، رفت و برگشت پرسپوليس را ببرد و ۶ امتياز را پس بدهد؟! پاسخ علي‌منصور به اين سؤال هوشمندانه است: «الان استقلال سرمربي دارد و من هم سرمربي نفت هستم. پاسخ اين سؤال شما باشد براي بعد... فقط همين‌قدر مي‌گويم كه به هواداران استقلال قول مي‌دهم يك روز اين ۶ امتياز را جبران كنم.» منصوريان در پايان برد نفت را به سردار شهيد سيدمجتبي علمدار و شهيد بهروز آقاصفري تقديم كرد.

برچسب‌ها: استقلال تهران استقلال علی منصوریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

311 جفره 11393/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi