خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

درخشان:یک امتیاز مبارک نفتی ها

درخشان:یک امتیاز مبارک نفتی ها
سرمربی پرسپولیس می گوید:در فوتبال بازی جوانمردانه باید حرف اول را بزند.

به گزارش جی پلاس ؛حمید درخشان در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی خوب بازی کردند و با مشکلاتی که برای ما به وجود آوردند در این شرایط بازی کردند. در این بازی پرتاب سنگ و فشار روی بازیکنان ما زیاد بود. فوتبالی خوب است که ارزش اخلاقی آن رعایت شود و الگویی برای بقیه باشد. برنده شدن به نظر من در چنین شرایطی خوب نیست و امیدوارم که شاهد چنین مواردی نباشیم. اینکه چنین جوی را به وجود آوردند پسندیده نیست.

وی در واکنش به سوالی با عصبانیت واکنش نشان داد و گفت: وارد مقوله داوری نمی‌شوم. پیش از این که به مسجد سلیمان بیایم تفکرات و ذهنیت من درخصوص این شهرستان چیز دیگری بود اما با این جوی که دیدم ذهنیت من تغییر کرد. آن چیزی که من در این جا به چشم دیدم پرتاب سنگ، آهن و ضربه خوردن به سر بازیکن‌مان و مصدوم شدن آن بود. پس شما توقع داشتید که ما بایستیم و گل بزنید.

سرمربی تیم فوبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فوتبال باید مردانه باشد و ناجوانمردانه‌ آن حرف دیگری است. بازی تمام شد و این امتیاز مبارک نفت باشد ولی باید برای بازی‌های بعدی تدابیری اندیشیده شود. این تیم پتانسیل خوبی دارد ولی حیف است که چنین جوی در ورزشگاه به وجود آورند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران حمید درخشان لیگ برتر پرسپولیس تساوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 1

307 جیلیوس1393/12/21

کیان ایرانیان: تو زمین باید کارتو کنی به مسائل بیرونم بی توجه باشی.. بازی 2 - 0 برده رو که جلو تیمی 10 نفره مساوی کردن هنره حمید خان

22 اسفند (12:51)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi