خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار افغانستان
اتحاد افغانستان
13
2,197

میلاد سالم نیامده مصدوم شد

میلاد سالم نیامده مصدوم شد
میلاد سالم بازیکن افغان الاصل که در لیگ دسته سوم کشور آلمان بازی میکند به دلیل مصدومیت به بازی دوستانه تیم ملی افغانستان مقابل قرقیزستان نخواهد رسید. این بازیکن که از چند سال به این سو در تیم اوسنابروک در لیگ دسته سوم آلمان توپ میزند، دعوت تیم ملی فوتبال افغانستان را پذیرفته و قرار است از این پس در ترکیب تیم ملی فوتبال افغانستان قرار گیرد. به نقل از فوتبالنامه پای وی در تمرینات روز گذشته به چمن زمین بازی برخورد کرده و باعث مصدومیت او شده است. در همین حال پزشکان این تیم دسته سومی در آلمان گفتند میلاد دسته کم بین ۴ تا ۵ هفته از میادین دور خواهدبود.میلاد سالم حدود پنج سال پیش در ترکیب تیم ملی افغانستان قرار داشت، اما به سبب نارضایتی از مربیان وقت تیم ملی، حاضر نشد در تیم ملی توپ بزند.با آمدن سرمربی جدید در تیم ملی، میلاد سالم قبول کرده است که در ترکیب تیم ملی افغانستان قرار گیرد. وی قرار بود در مسابقه دوستانه با قرغیزستان به تاریخ ۳۱ مارچ، تیم ملی را همراهی کند.

برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال افغانستان فوتبال افغانستان میلاد سالم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

455 بدبختان ایران (ح)1393/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi