خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

اسنایدر: روبن بازیکن فوق‌العاده‌ای است

اسنایدر: روبن بازیکن فوق‌العاده‌ای است
به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزلی اسنایدر در پی پیروزی 6 بر صفر شب گذشته (یک‌شنبه) تیم ملی فوتبال هلند مقابل لتونی در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی یورو 2016 با تمجید از هم‌تیمی‌اش که در این بازی 2 گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد، به سایت «یوفا» گفت: روبن بازیکن فوق‌العاده‌ای است و خیلی خوب است که چنین بازیکنانی را در تیم ملی هلند داریم.
وی افزود: هلند بازی عالی از خود به نمایش گذاشت و نتیجه به دست آمده هم خوب است. ما گام بزرگ رو به جلویی برداشتیم و اکنون باید با همین روند به راه‌مان ادامه دهیم. ما برای پیروزی در این بازی واقعاً از انگیزه بالایی برخوردار بودیم. پیش از این در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب مکزیک شده بودیم و در جدال با قزاقستان در مرحله انتخابی یورو 2016 هم بازی را به خوبی مدیریت نکردیم.
هافبک گالاتاسرای در پایان خاطرنشان کرد: هلند نیاز به 3 امتیاز بازی با لتونی داشت و با موفقیت این مأموریتش را به پایان برد. همچنین بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و 6 گل هم به ثمر رساندیم.
هلند در حال حاضر با 6 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه A یورو 2016 قرار دارد. در این گروه جمهوری چک و ایسلند به ترتیب با 9 و 6 امتیاز در مکان‌های اول و دوم هستند.

برچسب‌ها: روبن اشنایدر هلند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

279 کله صاد صات1393/12/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi