خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار راه‌آهن
اتحاد راه‌آهن
34
385

مصاحبه مربی راه آهن قبل بازی با صبا

مصاحبه مربی راه آهن قبل بازی با صبا
به گزارش "مستر90"، کرمانی مقدم از شرایط خوب برای بازی با صبا صحبت کرد:

با رحیمی و کاظمی روزهای خوبی داریم
دو هفته پیش تیم را گرفتیم و دو روز بعد با پدیده بازی داشتیم و نمی توانستیم کار خاصی کنیم و از لحاظ روحی و روان کار کردیم که 3 امتیاز را بگیریم برای بازی با صبا هم آماده هستیم که این 3 امتیاز را بگیریم.از آمدن آقای رحیمی هم خوشحال هستیم. روزهای خوبی با آقای رحیمی و کاظمی داریم. بازیکنان راه آهن از لحاظ روحی مشکلی نداشته باشند از نظر بدنی هم مشکلی ندارند. جلوی پدیده هم بازییکنان 90 دقیقه دویدند و نشان دادند که مشکل بدنی ندارند. بازیکنان فوتبال بلدی داریم که به ما کمک می کنند.

کاظمی یک راه آهنی قدیمی است
تیم صبا خوب است و در حمله خوب کار می کند. برای مهار آنها کار می کنیم..خیلی وقت است تیم های لیگ برتری دنبال آقای کاظمی بودند و ایشان یک راه اهنی قدیمی است. همه از توانمندی های ایشان خبر دارند.باید از این نفرات که کارشان بلد هستندچون آقای کاظمی کارش را بلد است مشکلات راه اهن حل می شود. از ته دل می گویم بچه ها در حال حاضر به پول فکر نمی کنند. امیدوارم در بازی با صبا یک امتیاز را بگیریم اما یک امتیاز در خانه حریف هم خوب است.

لطیفی هم برای راه آهن زحمت کشید
آقا لطیفی مربی جوانی است و زحمت زیادی کشید بعدها می شود روی او هم حساب کرد.تمام تلاش مان را می کنیم تیم ریشه دار راه آهن را حفظ کنیم و امتیازرات نزدیک است.

خاکپور شاگرد کاظمی بوده
مطمئن باشید ما به تیم ملی امید کمک کنیم مخصوصا که خاکپور شاگرد خود آقای کاظمی بود. هر کمکی از دست مان بر بیاید برای تیم ملی امید انجام می د هیم و این وظیفه ماست.

برچسب‌ها: راه آهن صبا کرمانی مقدم کاظمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

185 بارساقائمشهر1393/12/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi