خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

محمودی: آبی ها را در تهران غافلگیر می‌کنیم

محمودی: آبی ها را در تهران غافلگیر می‌کنیم
حامد محمودی در مورد شرایط نفت‌مسجدسلیمان گفت: بعد از بازی با تراکتورسازی تیم مان تقریبا 10 روز به دلیل مسائل مالی تمرین نکرد، البته دوست ندارم راجع به این مشکلات صحبت کنم چون یک مساله تکراری است و تا این لحظه که دارم با شما صحبت می‌ کنم، کماکان شرایط به مانند قبل ادامه دارد.

این مدافع که بازی رفت با استقلال را به دلیل محرومیت از دست داد، در این رابطه ادامه داد: در بازی رفت با استقلال به دلیل اینکه در بازی با تراکتور کارت گرفته بودم نتوانستم بازی کنم ولی این بار هم خیلی امیدوارم که بتوانیم آبی ها را در تهران غافلگیر و تاریخ را تکرار کنیم و مثل پارسال که استقلال را در اهواز همراه با استقلال صنعتی شکست دادیم، همین اتفاق را تکرار کنیم. بدون شک فقط برای 3 امتیاز به تهران می‌ آییم.

بازیکن نفت‌مسجدسلیمان در پایان افزود: تیم نفت و شهر مسجدسلیمان واقعا امسال مظلوم واقع شد درست است که مجموعه ما امسال پول نداشت ولی حداقل تیم داشتیم برعکس خیلی از تیم ها که پول دارند ولی تیم ندارند. روزهای خوب می‌ آیند فقط کمی صبر لازم است، ما نباید مقابل مشکلات کم بیاوریم، فوتبال نوسانات زیادی دارد ولی کسانی موفق می‌ شوند که با هر شرایطی کنار بیایند

برچسب‌ها: نفت مسجدسلیمان استقلال حامد محمودی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

41 0

521 نفت نفتک1393/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi