خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
577

تقسیم امتیازات در وایت هارت لین

تقسیم امتیازات در وایت هارت لین
بازی در ابتدا آرام آغاز شد ولی رفته رفته شاگردان فن خال بر جریان بازی مسلط شدند و توانستند با تکیه بر توانایی بازیکنان هجومی خود حملاتی را روی دروازه تاتنهام انجام دهند اما واکنش های خوب هوگو لوریس مانع از گلزنی آن ها می شد. البته خستگی بازیکنان دو تیم و عدم تمرکز در زدن ضربات نهایی کاملا مشهود بود و یکبار نیز رابین فن پرسی در حالی که توپ ارسالی کریک را ابتدا به خوبی مهار کرد اما نتوانست در شرایط تک به تک دروازه را باز کند.

علاوه بر ضربه آزاد ماتا که به تیرک عمودی دروازه لوریس اصابت کرد، یونایتد یکبار نیز توسط فیل جونز به گل رسید اما کمک داور بازی آن را آفساید اعلام کرد. گرچه تاتنهام به ضد حملات چشم دوخته بود اما دفاع یونایتد در این بازی منظم عمل می کرد و توانسته بود تا حدود زیادی هری کین و اریکسن را کنترل کند. در مهم ترین صحنه بازی نیز شوت زیبای اشلی یانگ با واکنش خارق العاده لوریس همراه شد تا دروازه بان فرانسوی مرد اول میدان در نیمه اول باشد.

دو تیم در نهایت با نتیجه بدون گل مساوی به رختکن رفتند.

نيمه دوم
با شروع نیمه دوم تاتنهامی توانستند یونایتد را در فاز حمله کنترل کنند و خود نیز به عنوان میهمان چند حمله را روی دروازه شیاطین سرخ ترتیب دادند ولی کار به جایی نبردند. بازی بسیار درگیرانه دنبال می شد و داور مسابقه مجبور بود بازی را زیاد متوقف کند. در یک صحنه مهم از بازی، ارسال زمینی رافائل که به جای والنسیا به زمین آمده بود، در محوطه جریمه تاتنهام به ماتا رسید اما این بازیکن توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد تا فن خال افسوس فرصت از دست رفته را بخورد.

با این حال اسپرز حمله یونایتد را بی جواب نگذاشت و چند دقیقه بعد روی شوت پشت محوطه جریمه فدریکو فازیو خطرساز شد اما داوید دخیا این توپ را به خوبی مهار کرد. بعد از این موقعیت تاتنهامی ها بر جریان بازی مسلط شدند و حملات خود را برا روی دورازه داوید دخیا افزایش دادند و حتی در یک صحنه نیز پاس هری کین در شرایط تک به تک به رایان میسون رسید ولی این بازیکن با بی دقتی توپ را به بیرون زد تا بازی مساوی به پایان رسد.

با این تساوی اسپرز نتوانست روند ناکامی های خانگی خود مقابل شیاطین سرخ را پایان دهد و طلسم نباختن شیاطین در وایت هارت لین 14 ساله شد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد تاتنهام وایت هارت لن لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

152 افتخآر تآتنهآم1393/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi