خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

دی کانیو از رم، یووه و فوتبال ایتالیا گفت

دی کانیو از رم، یووه و فوتبال ایتالیا گفت
پائولو دی کانیو اسطوره لاتزیو گفتگویی مفصل با کالچو2000 داشته و نظرش را در خصوص برخی مسائل مهم فوتبال ایتالیا بیان کرده است.

دی کانیو که سابقه بازی برای باشگاه هایی نظیر ناپلی، یوونتوس، میلان و سلتیک را هم دارد در بخشی از این مصاحبه گفت: «به نظرم احتمال اینکه در ایتالیا مربیگری کنم یک در یک میلیون است. مربی باید تیم را بسازد، نه مدیر ورزشی. مثالی برایتان می زنم: در ایتالیا بیشتر مدیران ورزشی تصمیم می گیرند، در حالی که در انگلستان بسیاری از تیم ها اصلا نمی دانند مدیر ورزشی چیست. گارسیا را در نظر می گیریم، مربی که تفکر خاصی را در ایتالیا پیاده می کند، ولی مجبور است با فعالیت های ساباتینی خودش را هماهنگ کند.»

ستاره سابق وستهام در مورد وضعیت فوتبال ایتالیا هم گفت: «در حال حاضر فوتبال ایتالیا دوران افتضاحی را سپری می کند. یووه ی آلگری و رمِ گارسیا را کنار بگذارید، بقیه اصلا نیستند. می گوید پول نیست. بسیار خوب، پول خرید دی ماریا نیست ولی 20 میلیون یورو پول جای هرنانز می دهند…»

دی کانیو تجربه مربیگری در لیگ برتر انگلستان را دارد و او مدتی هدایت ساندرلند را به عهده داشت.

برچسب‌ها: دی کانیو رم یووه فوتبال ایتالیا فوتبال ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

257 نام خلاف91403 (ح)1393/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi