خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

پیروزی مارسی مقابل لیل

پیروزی مارسی مقابل لیل
شاگردان مارسلو بیلسا در تیم فوتبال المپیک مارسی در آخرین دیدار خانگی خود در سال2014 میلادی از جریان هفته نوزدهم رقابت های لوشامپیونه فرانسه به مصاف تیم رده سیزدهمی لیل رفتند.

نیمه اول مطابق انتظار با شروع طوفانی تیم میزبان همراه بود و شاگردان بیلسا بر روی حرکات آندره پیر گیگناک و میشی باتشوایی حملات زیادی را متوجه دروازه ویسنت انیاما سرشناس کردند تا در نهایت در دقیقه 31 بازی و بر روی کرنر ارسالی بازیکنان مارسی نولان روکس مهاجم شماره یک تیم فوتبال لیل به اشتباه دروازه سنگربان نیجریه ای این تیم را فرو بریزد.

پس از شروع نیمه دوم مسابقه بازیکنان لیل روند هجومی تری گرفته و خیلی زود و در دقیقه 61 مسابقه بر روی حرکت ادیرسا گوایه و شوت پای چپ این بازیکن از بیرون محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند، اما این پایان کار نبود و میشی باتشوایی ستاره آماده و 21 ساله این روزهای شاگردان بیلسا توانست  در دقیقه  69 با ضربه پای راست خود در دهانه دروازه انیاما گل برتری میزبان سفید پوش این مسابقه را به ثمر برساند.

بدین ترتیب تیم فوتبال المپیک مارسی با کسب این سه امتیاز توانست پس از انجام 19 مسابقه جمع امتیازات خود را به عدد 41 رسانده و با اختلاف سه امیتازی نسبت به پاریسن ژرمن 38 امتیازی حاشیه امنی را برای خود در صدر جدول رقابت ها برقرار سازد.

برچسب‌ها: صدر نشین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 1

197 بوکاجونیورز1393/10/02

ا‌ستقلال: هافبک دفاعی باتجربه وشش دانگ!باهمه فاکتورهای لازم یک هافبک دفاعی.130بازی فقط2کارت زرد!مرتضی کامرانی

7 بهمن (23:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi