خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

طفره رفتن فان خال از صحبت درباره آينده دخيا!

طفره رفتن فان خال از صحبت درباره آينده دخيا!
لوئيس فان خال،سرمربي منچستريونايتد پس از عملکرد خيره کننده ي دخيا در ديدار مقابل ليورپول، از صحبت کردن درباره ي آينده ي او در اين باشگاه سر باز زد.
دخیا در چندین صحنه مقابل بالوتلی و استرلینگ، عکس‌العمل‌های فوق‌العاده ای داشت و مهم‌ترین عامل یونایتد در پیروزی مقابل لیورپول بود. بسیاری او را جانشین ایکر کاسیاس در مادرید می‌دانند و معتقدند رئال به هر نحوی او را به خدمت خواهد گرفت.

فان خال درجمع خبرنگاران گفت:" فکر نمی‌کنم شما (مطبوعات) با چنین چیز‌هایی آشنا باشید. این چیزها بین باشگاه و بازیکن است و مطبوعات حق دخالت در آن را ندارند."

فان خال ادامه داد:" فکر می‌کنم تیم خیلی خوب کار کرد و دخیا هم نقش بزرگی در این پیروزی داشت. نمی‌خواهم فقط از دخیا تعریف کنم بلکه تمامی بازیکنان خوب بودند. ما یک تیم هستیم و فقط یک بازیکن نیست که پیروزی را به ارمغان می‌آورد. می‌توانم بازیکنان دیگری را هم نام ببرم که خیلی خوب بازی کردند."

برچسب‌ها: دخیا دخه آ فن خال دروازه بان انتقال رئال مادرید منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 0

625 سوباسا1393/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi