خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

کارلو آنچلوتی: این شغل ماست؛ همیشه اخراج یک مربی آسان تر از

کارلو آنچلوتی: این شغل ماست؛ همیشه اخراج یک مربی آسان تر از
طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس خبری عصر پنجشنبه خود پیش از دیدار مقابل آلمریا گفت:
"هر اتفاقی که بیفتد، سالی فوق العاده برای رئال مادرید بوده است. دوست داریم که آن را به سبک خود تمام کنیم، و جام باشگاه های جهان را فتح کنیم. این تیم به خاطر کارهایی که انجام داده، نمرات بسیار بالایی گرفته است."

هامـس: "او کمی مشکل مصدومیت دارد. می خواهیم او را برای آخرین بازی جام باشگاه های جهان بازگردانیم. امیدواریم که پنجشنبه [هفته آینده] به تمرینات گروهی تیم بازگردد."

جام باشگاه های جهان: "ما مسابقات جام باشگاه های جهان را تماشا خواهیم کرد. روز شنبه بازی دو تیمی که حریف ما را مشخص خواهند کرد، برگزار می شود و ما آنها را آنالیز خواهیم کرد."

مودریـچ: "تا این لحظه او در حال فیزیوتراپی بوده است. جای زخم او به خوبی بهبود می یابد. روز جمعه او یک اسکن خواهد گرفت و یک اسکن دیگر در پایان سال خواهد داشت. او به زودی باز نخواهد گشت، اما از اواسط ژانویه بار دیگر خوب شده و تمرینات خود را شروع خواهد کرد."

آخرین بازی لیگ در سال 2014: "این مثل همیشه است. آلمریا تیمی جنگنده است، آنها این هفته مربی خود را عوض کرده اند. هر زمان که شما مربی خود را عوض کنید، احساس مسئولیت بیشتر خواهد شد. بازی سخت و پر فشاری خواهد بود. تیم ما در فرم خوبی است، و نباید در آخرین بازی سال بیش از حد به خود فشار وارد کنیم و تیم به خوبی ریکاوری کرده است و همه خوب هستند."

ایارامندی به تنهایی در خط میانی: "ایارا می تواند به تنهایی بازی کند. کروس هم می تواند بیشتر به یک سمت متمایل شود، اما در حال حاضر نیازی به تغییر پست کروس نداریم. این سازمان دهی دفاعی ما را چندان تغییر نمی دهد. از نقطه نظر هجومی ایارا بی اراده به سمت راست گرایش دارد اما این یک مسئله جزئی است. او می تواند بدون هیچ مشکلی در مرکز بازی کند."

خـدیرا: "او به مراکش سفر خواهد کرد چرا که روز دوشنبه همه چیز روشن شد. فکر نمی کنم برای دیدار نیمه نهایی آماده باشد اما باید برای فینال آماده شود."

فرانسیسکو: "این مرا شگفت زده کرد، اما در عین حال هم تعجب نکردم. هر بار که یک مربی اخراج شود باعث ناراحتی من می شود چون این کار [مربیگری] سختی است. این مرا متعجب نمی کند چون بخشی از کار ماست؛ او اولین نفر نبود و آخرین نفر هم نخواهد بود. این زندگی حرفه ای ماست؛ اخراج کردن یک مربی آسان تر از برکناری کل تیم است!"

چیچـاریتو: "فکر می کنم طبیعی است که وقتی بازیکنی خیلی بازی نمی کند بخواهد خوب عمل کرده و گلزنی کند. ما هرگز از او نخواسته ایم که گلزنی کند، اما می خواهیم سخت کار کند و به تیم کمک کند. هرکس می تواند عملکرد او در داخل زمین را قضاوت کند. چیزی که آنها نمی توانند قضاوت کنند، فعالیت روزانه اوست و او این کار را خیلی خوب انجام می دهد. داشتن بازیکنانی که سخت تمرین می کنند مهم است، حتی با وجود اینکه زیاد بازی نمی کنند. من می توانم علاوه بر چیچاریتو از ناچو هم اسم ببرم. آنها همواره در داخل زمین به ما کمک نمی کنند، اما در تمرینات این کار را انجام می دهند. من به این دلیل برای آنها ارزش قائلم. می خواهم دقایق بازی بیشتری به آنها بدهم چون شایسته اش هستند، اما آنها می دانند که رقابت زیادی در تیم وجود دارد."

خـرید های زمستانی: "هیچ چیز نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده است. ما منتظر هستیم تا مدت زمان ریکاوری مودریچ و هامس را ارزیابی کنیم و بعد از کریسمس تصمیم خواهیم گرفت. مدران به خاطر کیفیت و به خاطر اینکه محصول آکادمی می باشد، گزینه خوبی است."

رکورد پیروزی ها: "باعث می شود که خیلی به هدایت این تیم افتخار کنم. این رکورد نشان می دهد که ما خوب کار می کنیم و اعتماد به نفس زیادی به ما می دهد. می دانیم که برای حفظ این روند خوب چه کار باید بکنیم. رکورد به همین خاطر خوب است."

حریفی که در اروپا ترجیح می دهید: "گفتنش سخت است. تیم های دوم امسال رقابتی تر از فصل گذشته هستند. یووه، سیتی، لورکوزن، شاختار و پاریسن ژرمن همگی آنجا هستند.

برچسب‌ها: رئال مادرید رونالدو انجلوتی لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 4

629 آذرشهر سیتی1393/09/20

آتــش نـشــان: مهراد عصار مهاجم 643 ، مازیار خندان دفاع 332 ، فرامرز خمسه جوون و آینده دار ارزون ، فوری فروشی ...

16 دی (14:55)


جوانان آراز: تا آخرش رو نخوندم ولی حرفای خوبی زد

23 آذر (23:35)


F.c.barca: کارش درسته

21 آذر (00:47)


ریوالدوا: امیررضا داودی .حداقل قیمت فروشی

20 آذر (22:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi