خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

رئال مادرید 4-0 لودوگورتس ، پیروزی پرگل شاگردان آنجلوتی

رئال مادرید 4-0 لودوگورتس ، پیروزی پرگل شاگردان آنجلوتی
کارلو آنچلوتی که در این دیدار به تعدادی از ستاره های اصلی خود استراحت داده بود، بازی را کاملاً هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی شوت رونالدو از بیرون محوطه جریمه پس از برخورد با زمین در مقابل دروازه، با واکنش استویانوف راهی کرنر شد. در ادامه نیز ایسکو موقعیتی ایده آل را در شرایط تک به تک از دست داد تا اینکه در دقیقه 19 ضربه سر رافائل واران روی خط دروازه توسط مارسیلینیو با دست برگشت داده شد تا داور علاوه بر اعلام پنالتی، وی را نیز با کارت قرمز جریمه کند و بدین ترتیب رونالدو اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.
بعد از این گل، رئال مادرید کاملاً صاحب توپ و میدان بود و پس از خلق چند موقعیت گل دیگر که با بی دقتی راهی به دروازه نیافت، گرت بیل در دقیقه 38 کرنر ارسالی کروس را به گل دوم تبدیل کرد. بدین ترتیب شاگردان آنچلوتی با خیالی آسوده و با پیروزی 2-0 راهی رختکن شدند.
با آغاز نیمه دوم، کیلور ناواس در چند صحنه وادار به واکنش هایی زیبا شد تا دروزاه اش را مقابل حریف بلغاری بسته نگه دارد و در ادامه، از دقیقه 60 دو تعویض همزمان آنچلوتی آغاز شد و مارسلو همراه با خسه به جای کوئنترائو و کروس وارد میدان شدند. در دقیقه 73 نیز روی ارسال خوب خسه، آربلوا با ضربه سری خوب توپ را به تیر افقی دروزاه کوبید اما همچنان قفل دروازه استویانوف در نیمه دوم باز نمی شد.
اما سرانجام تلاش های قابل توجه آربلوا در نیمه دوم نتیجه داد و این بار وی در دقیقه 80 موفق به گلزنی شد. در دقیقه 83 نیز مدران به جای بیل وارد میدان شد. در دقیقه 88 نیز مدارن 20 ساله موفق شد تا اولین گل خود برای رئال مادرید را در رقابت های چمپیونزلیگ و روی پاس دیگر محصول آکادمی، یعنی خسه به ثمر برساند.
در نهایت رئال مادرید با کسب 3 امتیاز نهایی مرحله گروهی، با 18 امتیاز و با قدرت راهی دور بعد شد و لودوگورتس از گردونه رقابت ها حذف شد.
شــرح گل ها
دقیقه 20 (کریستیانو رونالدو)(1-0): کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای چیپ به وسط دروازه، پنجمین گل خود در این رقابت ها را به ثمر رساند.
دقیقه 38 (گرت بیل)(2-0): کرنر ارسالی تونی کروس با ضربه سر گرت بیل از فاصله ای نزدیک به طاق دروازه لودوگورتس رفت.
دقیقه 79 (آلوارو آربلوا)(3-0): ارسال کرنر از سمت چپ به روی دروازه لودوگورتس، با ضربه سر کریستیانو رونالدو مقابل پای آربلوا قرار گرفت تا این مدافع پیش تاخته با ضربه خود توپ را وارد دروازه کند.
دقیقه 88 (آلوارو مدران)(4-0): پاس عرضی خسه پشت محوطه جریمه به مدران تازه وارد رسید تا شوت پای چپ این بازیکن آکادمی پس از برخورد با پای مدافع حریف موج گرفته و از بالای سر استویانوف وارد دروازه شود.

برچسب‌ها: رئال مادرید - اسپانیا لودوگورتس لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

215 مهدی کریمی اسژ1393/09/19

فهیمی راد: لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

19 آذر (18:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi