خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

اعتراف فن خال به برتری حریف

اعتراف فن خال به برتری حریف
منچستریونایتد موفق شد با شکست ساوتهمپتون پنجمین پیروزی پیاپی خودش را بدست آورد .

فن خال به برتری حریف و خوش شانسی تیمش اعتراف کرده است .

لوئیز فن خال بعد شکست تیم هموطنش با نتیجه ۱-۲ گفت :" در نیمه اول توپ را زیاد از دست دادیم چون جایگیری های مان خوب نبود . موقعیت های ساوتهمپتون از پاس های اشتباه ما بدست آمد . باید روی توپ اعتماد بنفس می داشتیم و امشب در این مورد ضعیف بودیم . درباره این موضوع در بین دو نیمه صحبت کردم . علی رغم نتیجه خوب امشب عملکرد خوبی نداشتیم . در نیمه دوم بهتر شدیم ولی در کل حریف بهتر از ما بود و ما شانس آوردیم. گل اول مان هدیه حریف بود و گل دوم هم دروازه بان کارمان را راحت کرد . خیلی خوش شانس بودیم .

اعتماد بنفسی که در طول هفته در زمین تمرین دیده بودم را امشب ندیدم . در جریان بازی جایی می باشد که شما باید خودتان را نشان دهید . هنوز نمی توانم بگویم واقعا روی دور خوبی افتادیم چون نمایش خوب نبود. برای افزایش اعتماد بنفس به نمایش های بهتر احتیاج داریم و برای رسیدن به آن باید تمرین و تلاش کنیم .

مک نیر اعتماد بنفس نداشت . سه موقعیت تقدیم حریف کرد . تعویض زودهنگامش برای من و پدی ناامید کننده است ولی به عنوان مربی مسئول هستم . تصمیم سختی بود ولی به نفع خودش هم می باشد . این فقط یک بازی و یک لحظه از زندگیش بود . "

برچسب‌ها: فن خال منچستریونایتد ساوتهمپتون اعتراف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

230 جشن هنر شیراز1393/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi