خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

باز هم بد شانسی!!!

باز هم بد شانسی!!!
خبر های بد برای شیاطین ادامه دارد.ظاهرا مصدومیت دست بردار بازیکنان منچستر یونایتد نیست.دیشب شیاطین به سنت مری برای تقابل با ساوتهپتون رفته بودن.این دیدار با نتیجه ی 2-1به نفع من یونایتد تمام شد.در این دیدار رابین ون پرسی که فوق العاده بازی کرد،دو گل تیمش را به ثبت رساند تا این بازی حساس را ببرد و به رده ی سوم جدول " پریمیر بارکلیس لیگ" صعود کند. اما در این دیدار اتفاق بدی نیز افتاد.در دقایق ابتدایی بازی کریس اسمالینگ به دلایل نا معلوم از ادامه ی بازی عاجز ماند و جایش را به جانیر اوانز داد.هنوز وضعیت کریس اسمالینگ مشخص نیست.نکته ی جالبی که وجود دارد این است که در دو بازی قبل نیز همچین اتفاقی برای آنخل دیماریا افتاد.حال مصدومین منچستر یونایتد این ها هستند:1-اسمالینگ2-دیماریا3-توماس اندرسون4-فیل جونز5-جیس لینگارد6-رافائل داسیلوا7-لوک شاو8-دلی بلیند

برچسب‌ها: مصدومیت منچستر یونایتد اسمالینگ کریس اسمالینگ منچستر و ساوتهمپتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

256 ارل یونایتد1393/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi