خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

عنايتي:مشهدي‌ها اجازه‌دهند استقلالي مي‌شوم

عنايتي:مشهدي‌ها اجازه‌دهند استقلالي مي‌شوم
امروز امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال رسما اعلام کرد که خواهان بازگشت رضا عنايتي به تيم سابقش است تا حالا او در آستانه برآورده شدن آرزوي چند ساله اش باشد. عنايتي بارها اعلام کرده که دوست دارد با پيراهن استقلال از فوتبال خداحافظي کند.
رضا عنایتی در این باره به "مستر90" گفت: رفتن به استقلال سخت ترین انتخاب زندگی ام است. شما امروز اگر بازی را دیده باشید متوجه می‌ شوید که طرفداران پدیده در ایران تک هستند. در آن سرما این همه تماشاگر آمده بود تا پدیده به فینال صعود کند. همین مساله کار من را بی نهایت سخت می‌ کند. خدا شاهد است که نمی‌ خواهم طرفداران پدیده از دست من برنجند.

او ادامه داد: اگر طرفداران پدیده اجازه بدهند به استقلال می‌ روم. همیشه گفته ام که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. حالا هم می‌ گویم اگر بدانم که رفتنم به پدیده آسیبی نمی‌ زند، با استقلال قرارداد امضا می‌ کنم. من رفیق نیمه راه نیستم و اگر فکر کنم تماشاگران راضی به رفتن من نیستند در پدیده می‌ مانم. دوست دارم طرفداران پدیده راضی باشند.

برچسب‌ها: عنایتی پدیده و استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 6

251 گل گل 61393/09/15

پدیده آب و برق: استقلال و پرسپولیس کشکه فقط پدیده

18 آذر (10:04)


مهدی.محمدجواد: آؤه خوب وقتی مثه من از بچگی استقلالی باشی اونوقت میدونی استقلالی بودن ینی چی ولی به خاطر استانم اومدم پدیده

17 آذر (19:12)


ماهان کلاب: همه میدونن عنایتی تو هر تیمی بازی کنه دلش بااستقلاله

17 آذر (07:48)


لاو استوری: رفتن عنایتی = خیانت به دیارش

16 آذر (13:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi