خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

کلوپ و باز هم نیش و کنایه به بایرن

کلوپ و باز هم نیش و کنایه به بایرن
یورگن کلوپ این روزها با تیمش روزگار خوبی را پشت سر نمی گذارد و دارای روحیه مناسبی نمی باشد. با این وجود کلوپ در این ایام نیز همچنان به نیش و کنایه های خودش علیه باشگاه بایرن مونیخ ادامه می دهد.
کلوپ در حاشیه مراسمی که در سالن هتل فرانکفورتر هوف برگزار شد وقتی از وی سوال شد تیم شما برای اولین بار در طول این چند سال اخیر توسط هوادارانتان هو شد.نظر شما در این مورد چیست ؟ بیان میدارد: "کاملا انتقادها را درک می‌کنم حتی هو کردن‌ها را. این یک چیز طبیعی است. فقط کسی که هو می‌کند بهتر است از خودش سوال کند ، این به او کمک خواهد کرد؟ قطعا خیر."
اما کلوپ در این جا بازهم از فرصت استفاده می کند و نیش و کنایه همیشگی خود را بر علیه باشگاه مونیخی بار دیگر به کار می گیرد سرمربی زنبورهای زرد منطقه وستفالن می گوید : "اگر کسی فقط پیروزی می‌خواهد، یک راه دارد. برود طرفدار بایرن شود تا همیشه خوشحال و راضی باشد.انها پولدار و ارباب (رئیس) لیگ هستند، اسپانسرهای قدرتمندی دارند وخلاصه هرکاری را که دلشان بخواهدمیتوانند در بوندس لیگا انجام دهند."

برچسب‌ها: دورتموند بایرن مونیخ المان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

203 ستارگان رئال.م1393/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi