خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,225

نوري: پرسپوليس به من وابسته نيست

نوري: پرسپوليس به من وابسته نيست
محمد نوري کاپيتان پرسپوليس به دليل محروميت و دريافت کارت زرد در بازي با استقلال بازي با نفت را از دست داد تا جاي خالي اش در بازي روز دوشنبه بيش از پيش در مرکز ميدان مشخص شود.
نوري: پرسپوليس به من وابسته نيست
نوری در گفت‌وگو با "مستر90"، صحبت های جالبی را در مورد بازی پرسپولیس و نفت مطرح کرد.

چند صحنه مشکوک داوری وجود داشت

بچه ها بازی خوبی کردند و واقعا زحمت کشیدند، اما در نهایت نتیجه ای رقم خورد که ما دوست نداشتم من خودم در ورزشگاه حاضر بودم و از روی سکوها بازی را دیدم در همان قسمت هم مشخص بود که چند صحنه مشکوک به نفع پرسپولیس گرفته نشد. البته کارشناسان داوری هم طی 24 ساعت اخیر کارشناسی هایشان را انجام داده اند و گفته اند که گل اول نفت خطا بود و یکی، دو صحنه دیگر باید برای پرسپولیس گرفته می‌ شد. اما موضوع این است که هیچ کدام از این حرف ها درد پرسپولیس را دوا نمی‌ کند و ما سه امتیاز حساس را از دست دادیم.

بازی باید مساوی می‌ شد

به شخصه معتقدم پرسپولیس لیاقت پیروزی در این بازی را داشت. ما در غیاب 6 بازیکن اصلی و تاثیرگذارمان که همگی مصدوم و محروم بودند، به مصاف نفت رفتیم و انصافا هم بازی خوبی انجام دادیم. اما متاسفانه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و با اشتباهات فردی هم که انجام دادیم گل دوم را در ثانیه های پایانی دریافت کردیم. به هر حال قشنگی های فوتبال به همین است اما این بازی باید به نفع پرسپولیس تمام می‌ شد یا در حالتی بدبینانه دو تیم مساوی می‌ کردند نه اینکه پرسپولیس در آخرین ثانیه ها روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کند.

وضعیت ما سخت شد

نمی‌گویم هنوز امیدوار نیستیم که در لیگ به قهرمانی برسیم اما وضعیتمان با شکستی که دیروز مقابل نفت کسب شد، بسیار سخت شد. به هر حال نفت 3 امتیاز از ما گرفت و ما هم 3 امتیاز را در کورس قهرمانی از دست دادیم. به همین خاطر است که معتقدم شرایط ما به مراتب سخت تر از گذشته شده است. اما مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌ گذاریم تا در جام‌حذفی موفق بوده و با قهرمانی در جام‌حذفی کسب سهمیه آسیایی کنیم.

محرومیت پرسپولیس در جام‌حذفی منصفانه نیست

من نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس از نیمه نهایی جام‌حذفی محروم شد و هواداران نمی‌ توانند ما را در این بازی بزرگ همراهی کنند. ما سختی های زیادی کشیدیم تا به این مرحله رسیدیم و به همین خاطر باید از حق میزبانی مان استفاده کنیم. اما متاسفانه طبق حکمی که اعلام شده، هواداران نمی‌ توانند در این مسابقه حضور پیدا کنند. من به عنوان جز کوچکی از خانواده و تیم پرسپولیس از مسوولان کمیته انضباطی و استیناف خواهش می‌ کنم که در این حکم تجدیدنظر کنند. بازی بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد ضمن اینکه همانطور که گفتم ما برای رسیدن به این مرحله زحمت های زیادی کشیدیم و حالا حق داریم که از شرایط میزبانی مان و حضور هواداران پرشور و متعصب پرسپولیس بهره ببریم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا ما بتوانیم با حضور آنها مقابل تیم خوب ذوب‌آهن بازی کنیم.

پرسپولیس به من متکی نیست

نوری در پاسخ به این سوال که جای خالی اش در ترکیب پرسپولیس مقابل نفت کاملا مشخص به نظر می‌ رسید و آیا پرسپولیس بیش از حد به او وابسته شده یا نه بیان کرد؛ نه اصلا این حرف ها نیست، همه زحمت کشیدند و نهایت تلاششان را برای پیروزی انجام دادند اما فراموش نکنیم که 6 بازیکن پرسپولیس در این بازی ها غایب بودند و دست حمیدخان درخشان واقعا بسته بود، به رغم این مساله بچه ها واقعا سنگ تمام گذاشتند و بازی خوبی ارائه دادند. به هر حال در دقایق پایانی مسابقه و روی اشتباهات فردی نفت به گل رسید. این مسائل در فوتبال زیاد دیده می‌ شود و نفت هم تیم کوچکی نیست و یکی از تیم های مدعی قهرمانی در لیگ امسال است.

ذوب‌آهن را باید ببریم

اگرچه نیم نگاهی به قهرمانی لیگ داریم اما همانطور که گفتم با شکستی که مقابل نفت حاصل شد، کارمان بسیار سخت تر از قبل شده است. هر چند که اگر فولاد را شکست دهیم و نتایج امروز و فردا و هفته آینده به نفع ما باشد، باز هم می‌ توانیم به کورس قهرمانی برگردیم اما مهمتر از تمام این اما و اگرها این است که ما می‌ توانیم در جام‌حذفی قهرمان شویم. ذوب‌آهن تیم بسیار بزرگ و قابل احترامی است که با وجود یحیی گل‌محمدی فوتبال متفاوتی را به نمایش می‌ گذارد. اما ما هیچ چاره ای نداریم و باید ذوب‌آهن را ببریم تنها با این پیروزی و قهرمانی در جام‌حذفی می‌ توانیم به هوادارانمان پاداش دهیم.

بعد از بازی با غلامرضا صحبت کردم

دیروز بعد از بازی با غلامرضا صحبت کردم به هر حال او 4 سال برای پرسپولیس زحمت کشید و متاسفانه در شرایط نه چندان خوبی از جمع ما جدا شد. غلامرضا وقتی به فولاد رفت این تیم را قهرمان کرد و حالا هم با درخشش او نفت در صدرجدول قرار دارد. غلامرضا یکی از تاثیرگذارترین چهره های فوتبال ماست و امیدوارم در تیم‌ملی هم به جایگاه اصلی اش برسد.

به فرزانه تبریک می‌ گویم

حمیدرضا فرزانه سه سال با من در ذوب‌آهن هم تیمی بود و روزها و سال های خوبی را در این تیم سپری کردیم. حالا او مربی گسترش فولاد شده و امیدوارم با استفاده از تجربیات فراز کمالوند بتواند همانطور که در امر بازیگری موفق بوده در دوران مربیگری اش نیز این موفقیت ها را تکرار کند. جا دارد همین جا به او تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت کنم.

پسرم گفت دیگر غلامرضا را دوست ندارد

دیروز با پسرم سپهر به استادیوم رفتیم، سپهر 6 ساله است و تعصب ویژه ای به پرسپولیس دارد. او قبل از بازی هم برای علیرضا منصوریان کری خواند و هم برای غلامرضا رضایی. تیم اول او پرسپولیس است و به خاطر غلامرضا و آقای منصوریان نفت تیم دوم او محسوب می‌ شود اما دیروز حسابی می‌ خواست پرسپولیس برنده شود و برای آنها کلی کری خواند. سپهر به غلامرضا گفت «اگر به پرسپولیس گل بزنی دیگر دوستت ندارم!» بعد از بازی هم به من گفت با غلامرضا زنگ بزن و به او بگو که دیگر دوستش ندارم. خدا به داد غلامرضا برسد که باید از دل س

برچسب‌ها: محمدنوری پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 2

216 علیرضا 009 21393/09/11

12 آذر (19:18)


بارسلونا10 مسی: راستم میگه!خخخخخخخخخخ

11 آذر (16:16)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi