خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

پيش بازي والنسيا- بارسلونا

پيش بازي والنسيا- بارسلونا
با توجه به پیروزی شب گذشته رئال مقابل مالاگا، اکنون باید به سه امتیاز دیدار امشب نیاز دارد تا بار دیگر فاصله اش با رقیب قدیمی را به 2 امتیاز کاهش بدهد.

والنسیا
شاگردان نونو اسپریتو سانتو در این فصل نمایش های خوبی در دیدارهای خانگی داشتند و تنها در تساوی بدون گل مقابل اتلتیک بیلبائو، در مستایا امتیاز از دست دادند. شروع خوب این فصل والنسیا بیش از همه به دلیل سرمایه گذاری پیتر لیم، مالک جدید باشگاه بود که با خریدهای خوب، خفاش ها را به روزهای خوب شان برگرداند.
اسپریتو در دیدار امشب می تواند بار دیگر از پاکو آلکاسر که مصدومیتش از ناحیه همسترینگ را پشت سر گذاشت، استفاده کند. دنی پارخو هم که مشکل مشابهی داشت، شرایط بازی کردن را پیدا کرده است.

بارسلونا
دیدار امشب بارسا بیش از همه برای جرمی متئو، مدافع فرانسوی آبی و اناری ها که در تابستان گذشته از والنسیا به این تیم پیوست، اهمیت دارد. او 5 فصل برای والنسیا بازی کرد و در این مدت به یکی از ارکان اصلی این تیم تبدیل شد. به همین خاطر باشگاه کاتالانی برای خرید او 20 میلیون یورو هزینه کرد تا بتواند از تجربه او در خط میانی استفاده کند.
بارسا در حالی پای به این دیدار می گذارد که در یک هفته گذشته به دو پیروزی پرگل رسید. آنها ابتدا سویا را 5-1 شکست دادند و سپس در لیگ قهرمانان، با نتیجه 4-0 آپوئل را مغلوب کردند. در هر دو دیدار، لیونل مسی هت تریک کرد تا به بهترین گلزن تاریخ لالیگا و بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود.
آبی و اناری ها فصل گذشته با هت تریک مسی توانسته بودند در خانه والنسیا به پیروزی 3-2 برسند اما والنسیا در دیدار برگشت در نوکمپ، با همین نتیجه پیروز شد تا انتقام شکست دیدار رفت را خیلی زود بگیرد.
انریکه برای دیدار امشب همه ستاره های اصلی اش را در اختیار دارد. تنها توماس فرمالن، مدافع بلژیکی بارسا، که به تازگی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده، برای 5 ماه از میادین دور خواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا پیش بازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 4

375 زورو یونایتد (ح)1393/09/09

بارسا .مسی.: تا رونالدو چشش دراد....فقط مسی

22 آذر (14:56)


ترمیناتوووووور: دیشب رئال فوق العاده شانسی برد!!

9 آذر (15:23)


Mohammadali27: تا چشم رئالیا دراد

9 آذر (15:14)


تیاگوبارسا: پرگل می بریم

9 آذر (14:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi