خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: مقابل ذوب آهن بازی سخت و درگیرانه‌ای داریم

مرزبان: مقابل ذوب آهن بازی سخت و درگیرانه‌ای داریم
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مقابل ذوب آهن بازی سخت و درگیرانه‌ای را در پیش خواهیم داشت.

علی‌رضا مرزبان در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که یکی از قطب‌های فوتبال ایران است. ذوب آهن در بازی‌های آسیایی نقش بزرگی را بازی کرده و تا فینال پیش رفته است. وی افزود: این تیم شخصیت بزرگی دارد و مسئولان آن همواره خط مشخصی را در پیش گرفته‌اند و با هوش و سیاست کاری عمل کرده‌اند. ذوب آهن همیشه بازیکنان خوبی در اختیار داشته و تصور من این است که مقابل این تیم بازی دشواری را در فولادشهر پیش رو داشته باشیم.

سرمربی پدیده در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان این تیم در بازی مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: متاسفانه میلان یووانویچ و عباس محمدرضایی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. رضا عنایتی هم که عمل آپاندیس داشته و با تیم نیست. زوران کنجوویچ هم مصدومیت جزیی دارد که امیدواریم به بازی با ذوب آهن برسد. با این وجود ما برای کسب هر 3 امتیاز به میدان می‌رویم چرا که نیاز مبرمی به برتری در این بازی داریم.

مرزبان با اشاره به چند بازیکن جوان چون محمدرضا کاوه و حسین مهربان که از تیم جوانان پدیده با بزرگسالان تمرین می‌کنند، اذعان داشت: تیم‌های پایه ما جوانان فوق‌العاده خوبی دارد که مطمئنم در آینده بسیار به تیم بزرگسالان کمک می‌کنند. وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی ما این بود که با تشکیل آکادمی بتوانیم در آینده جوانان خوبی را به تیم اضافه کنیم. خوشبختانه همین الان جوانان خوبی با بزرگسالان تمرین می‌کنند که بازیکنان خوبی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که در نیم فصل چه تغییراتی در چه پست‌هایی خواهید داشت، گفت: با بازیکنان مختلفی صحبت کرده‌ایم و اگر شرایط مالی آن‌ها اجازه بدهد در نیم فصل برای ترمیم نقاط ضعف تیم 3 بازیکن جذب خواهیم کرد. یک بک وسط، هافبک و یک مهاجم بازیکنانی هستند که برای ترمیم نقاط مختلف زمین در نظر داریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده همچنین با اشاره به بازی در جام حذفی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تبریز مردمان خوش قلبی دارد و ما انتظار یک بازی سخت برای عبور از سد تراکتورسازی داریم. وی افزود: این بازی برای ما سخت‌تر است چون در لیگ برتر این تیم را برده‌ایم و انگیزه تراکتورسازان در خانه چند برابر می‌شود. به هر حال ما هم به دنبال آن هستیم تا در مسیری گام برداریم تا از طریق جام حذفی سهمیه آُسیایی بگیریم.

برچسب‌ها: پدیده مرزبان ذوب آهن تراکتور سازی تبریز نقل و انتقالات نیم فصل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 1

400 لیورپول کلوپ1393/09/01

لاو استوری: زنده باد پدیده

1 آذر (13:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi