خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

کنایه های عجیب ژابی آلونسو به کاسیاس و رونالدو

کنایه های عجیب ژابی آلونسو به کاسیاس و رونالدو
مرجع خبری رئال مادرید : ژابی آلونسو با حرفهای عجیب و غریبش خاطرات خوشی رئالی ها را از ذهن خود پاک می کند. او که تازه دو ماه است که با نویر آشنا شده به نظر می رسد که یک دل نه بلکه صد دل شیفته بازیکن آلمانی شده باشد.

ژابی آلونسو در صحبت هایی عجیب اظهار کرد:” نویر بهترین دروازه بانی است که در کنارش کار کرده ام. یک بازیکن بی نظیر است و اگر توپ طلا را ببرد کاملا استحقاقش را داشته است. از دور با او آشنا بودم اما وقتی به بایرن آمدم شگفت زده شدم و از نظرم هم او و هم الابا بی نظیر هستند.”

وی در مورد شانس های کروس برای رسیدن به توپ طلا گفت :” کسی که بخواهد این جایزه را ببرد باید در بهترین سطحش باشد اما باز هم مقابل مسی و رونالدو شرایط مشکلی وجود دارد. آلمانی ها از نظر برتری در عرصه ملی صاحب اولویت هستند. به هر صورت من طرفدار هم تیمی هایم در بایرن هستم و آنها را به بقیه ترجیح می دهم. تلفنی با کروس صحبت کردم. مسلما صحبت زیادی در مورد سیستم رئال و بایرن نداشتیم . از نظر من یکی از پنج هافبک برتر دنیاست و می تواند نقش مهمی در تیم داشته باشد.”

او در ادامه صحبت هایش گفت که یکی از دلایل پیوستن به بایرن، هواداران این تیم بوده است گویی که هواداران رئال قاق هستند! و شانس بردن سومین چمپیونزلیگش را هم دلیل دیگرش برای جدایی دانست، گویی که رئال شانسی برای قهرمانی ندارد و این بایرن است که قهرمان می شود!

آلونسو در بدترین شرایط رئال را ترک کرد، زمانی که تیم داشت بر اساس او چیده می شد و حتی در بازی رفت سوپرجام اسپانیا و سوپرجام اروپا هم فیکس بود اما او رفت تا آنچلوتی ناچار شود همه چیز را از نو بسازد. او به بایرنی رفت که دشمن دیرینه رئال است و حالا با این کنایه ها دارد خاطرات خوشی که از برنابئو به جای گذاشته بود را پاک می کند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ ژابی آلونسو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 2

470 رئال ممدرضا1393/08/30

کاظم رونالدو 93: خاک تو سرت بیشور ان تر گوه خور قاریچی به چه جورعتی میگی هواداران رعال قاق هستند برای چی میگی نباید توب طلا به رونالدو یا مسی برسه

9 آذر (00:59)


نیروی مرگبار: واااااااا

5 آذر (20:23)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi