خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,455

کفاشیان: این بازی برای کی‌روش ۲ نتیجه مثبت داشت

کفاشیان: این بازی برای کی‌روش ۲ نتیجه مثبت داشت
علی کفاشیان در پایان دیدار ایران و کره جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم. با وجود اینکه بازی دوستانه بود اما دیدید که کره با تمام قوا به ایران آمده بود و بازی خوبی به نمایش گذاشت. به عقیده من کی‌روش از این بازی 2 نتیجه خوب گرفت. اول اینکه بازی را بردیم و بچه‌ها روحیه گرفتند و دوم اینکه او تیمش را بهتر شناخت و توانست چند بازیکن جوان را در این بازی تست کند.

وی ادامه داد: تیم ملی به این برد نیاز داشت تا با روحیه بهتری به اردو رفته و خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند. امیدوارم بچه‌ها با همین آمادگی وارد رقابت‌ها شوند و نتایج خوبی را کسب کنند. نباید فراموش کرد ما رقبای سرسختی را در جام ملت‌ها خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما برای بازی‌های دوستانه هم پاداش‌هایی در نظر می‌گیریم و با توجه به اینکه ملی‌پوشان در این بازی نمایش خوبی داشتند و تیم قدرتمندی را شکست دادند حتما به آنها پاداش خواهیم داد.

کفاشیان در مورد جلسه فردای (چهارشنبه) هیئت رئیسه افزود: فردا جلسه دوم هیئت رئیسه را در خصوص مشخص کردن بودجه برگزار خواهیم کرد و انشاءالله به نتایج خوبی می‌رسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به فدراسیون بابت ساختمان‌هایی که در اختیار دارند اجاره بدهند، گفت: این تصمیم من نبود بلکه در جلسات قبل هیئت رئیسه گفته‌ بودم ساختمان 2 باشگاه پرسپولیس استقلال به نام فدراسیون است اما بهتر است آنها را به این 2 باشگاه بدهیم چرا که متعلق به آنهاست اما در مجمع با این مسئله مخالفت شد. این تصمیمی نیست که رئیس فدراسیون اتخاذ کند بلکه تمام تصمیمات باید در مجمع تصویب شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه از حضور وزیر ورزش در ورزشگاه آزادی تشکر کرد و افزود: جا دارد از جناب وزیر تشکر کنم که با حضورشان در ورزشگاه آزادی به بازیکنان تیم ملی روحیه دادند.

برچسب‌ها: کفاشیان ایران تیم ملی کیروش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 2

513 ارتش سرخ66661393/08/27

ساوه یونایتد: دنبال یه بازیکن زیر 30 سال با 200 بازی میگرددم.قدرتش مهم نیست....اگه دارید پیشنهاد بدید....

7 دی (20:04)


سفیر سرخ: خوب قد قد نکنید ابرو مارا بردید ویک مقام هم درجایزه های کلی نگرفتد وقط یک نفر مقام گرفت اونم فوتبالی نبود بلکه فوتسالی بود

12 آذر (14:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi