خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

ایسکو:از بهتر شدن خسته نمی‌شوم

ایسکو:از بهتر شدن خسته نمی‌شوم
ایسکو که این روزها نمایش خوبی در زمین دارد، درباره تمجیدهایی که از او می‌شود، اظهار داشت: بازیکنان باید به تمجیدها و انتقادها عادت کنند اما تمجید شدن بسیار زیباتر است. به خاطر لطفی که مردم به من دارند، از آنها تشکر می‌کنم. از این شیوه پیش رفتن کارها راضی هستم. شاید دل‌بوسکه زمانی که داشت درباره هنر فوتبال حرف می‌زد، منظورش من بودم اما دوست دارم از بازی کردن در زمین لذت ببرم. می‌دانم که فوتبال فراز و نشیب دارد و می‌تواند به راحتی تغییر کند. خوشحال و آرامم زیرا اکنون زمان لذت بردن از فوتبال است. مطمئنا روزهای سختی هم در پیش است اما چیزی که در روزهای خوب و بد به آن اطمینان دارم این است که کار کردن و پیشرفت هر روزه بهترین چیز است.

وی اضافه کرد: می‌خواهم به پیشرفت ادامه دهم زیرا احساس می‌کنم هنوز پتانسیل دارم. برای من هر بازی و هر دقیقه‌ای که بازی می‌کنم، یک فرصت و زمانی برای نشان دادن انگیزه‌هایم است. این تنها هدفی است که در رئال مادرید و تیم ملی دارم و تنها در صورتی به آن دست پیدا می‌کنم که هر روز برای پیشرفت به عنوان یک فوتبالیست تلاش کنم.

وی افزود: بهبود شرایط بدنی و آمادگی یکی از اهدافم است. فکر می‌کنم در حال انجام این کار هستم اما هیجان و انگیزه‌ای که در حال حاضر دارم هم به من کمک می‌کند. وقتی کارها عالی پیش می‌رود، روی ابرها هستید و باید حواستان را جمع کنید.

برچسب‌ها: اسپانیا ایسکو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 2

335 ♕ Tractor Fc ♕1393/08/26

00لنگ: برو بابا یکی هست خارجی رو مینیمم گذاشته حیف که 5 تا الماس کم دارم حیف اسمش لوبیلو دیوف خیلی خوبه :|

27 آبان (14:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi