خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

منچستر یونایتد در تلاش است قرارداد دخیا را تمدید کند

منچستر یونایتد در تلاش است قرارداد دخیا را تمدید کند
با توجه به خبرگذاری مترو منچستر یونایتد در تلاش است که قرارداد داوید دخیا دروازبان اسپانیای اش را تمدیدکند و مانع رفتن او به رئال مادرید شود.
رئال مادرید قصد دارد برای داوید دخیا دروازبان اینده دار منچستر یونایتد اقدام کند و به احتمال زیاد در تابستان اینده پیشنهادهای خود را اغاز می کند و به دلیل انکه کاسیاس کم کم دوران افتش شروع میشود به احتمال زیاد انها برای خرید این دروازبان درجه ۱بسیار جدی هستند.
قرارداد دروازبان ۳۳ ساله رئال مادرید تا سال ۲۰۱۷ به پایان میرسد و با اینکه رئال مادرید کیلور ناواس را نیز در اختیار دارد که بهترین دروازبان فصل گذشته لالیگا هم شد ولی انها میخواهند هرطور شده دروازبانی در حدواندازه های جوانی ایکر کاسیاس خریداری کنند و دخیای ۲۳ ساله بهترین گزینه برای انهاست که اسپانیایی نیز میباشد.
داوید دخیا در سال ۲۰۱۱ با قراردادی ۵ ساله از اتلتیکو مادرید به یونایتد امد و سر الکس فرگوسن نیز باردیگر یک جوان با استعداد را به تیم اضافه کرد با اینکه دخیا چندین و چند بار گفته است که در یونایتد خوشحال است و میخواهد برای مدتی طولانی در این تیم بماند ولی رسانه ها دست بردار نیستند و شایعه پراکنی های زیادی انجام میدهند حال باید دید که ایا دخیا قرارداد خود را تمدید میکند یا خیر و اگر تمدید کند یونایتد به هیچ وجه یکی از بهترین داوازبان های جهان را از دست نخواهد داد.

برچسب‌ها: داوید دخیا منچستر یونایتد دروازه بان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 1

467 تولم یونایتد1393/08/15

گلدن مانسترز: خدا کنه نره

15 آبان (13:15)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi