خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,315

یانوزای: پوشیدن پیراهن سر رایان افتخار بزرگی است

یانوزای: پوشیدن پیراهن سر رایان افتخار بزرگی است
عدنان یانوزای اعتقاد دارد بر تن کردن شماره 11 یونایتد، شماره ای که در اختیار سر رایان گیگز بوده است افتخار بزرگی است و در خلال صحبت های خود گیگزی را "پدرخوانده" منچستریونایتد دانست.
به گزارش سایت رسمی منچستریونایتد، رایان گیگز به محض اینکه کفش هایش را آویخت و از دنیای بازیکنی کناره گیری کرد شماره محبوب و مشهور خود را به ستاره جدید یونایتد، عدنان یانوزای واگذار کرد و حالا این وینگر جوان بلژیکی از پوشیدن این پیراهن احساس افتخار می کند. وی در این باره به ManUtd.Com گفت:"من واقعا خوشحالم که شماره اسطوره را بر تن می کنم و این موضوع واقعاً برای من مایه مباهات و افتخار است. من به دفتر او رفتم و او به من گفت که اگر پیراهن را می خواهی می توانم آن را به تو بدهم و این زمانی بود که من نمی توانستم به این پیشنهاد پاسخ منفی دهم. در کسری از ثانیه این پیشنهاد را قبول کردم و به سرعت گفتم بله."
این بازیکن 19 ساله ادامه داد:"واقعاً احساس متفاوتی دارم. بسیاری از چیزها تغییر کرده اند و با پوشیدن شماره 11 افتخاری بزرگ و مسئولیتی عظیم بر دوش من گذاشته شده اسـت. رایان خوشبختانه به من کمک می کند و او مانند پدرخوانده است. او به من در تمرینات می گوید که به شدت کار کنم و به شدت بر روی مسائل شخصی من تمرکز دارد و همواره درحال کمک کردن به من است."
عدنانِ جوان تنها در یک فصل همبازی اسطوره باشگاه، سر رایان گیگز بوده است و وی باور دارد گذراندن 12 ماه در کنار این اسطوره فوق العاده بوده است. وی در صحبت های پایانی خود افزود:"من از او چیزهای زیادی را یاد گرفتم و او بسیار فوق العاده بود. او بازیکن مورد علاقه من بود و بازیکنی بود که شما دوست داشتید او را نگاه کنید. من گاهی اوقات به او می گفتم که آیا می توانم تا سن 40 سالگی بازی کنم؟ و او می گفت که قطعاً چرا که تو هم اکنون در شرایط خوبی قرار داری و هیچگاه نباید کیفیت خود را از دست بدهی."

برچسب‌ها: عدنان یانوزای رایان گیگز منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

303 تولم یونایتد1393/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi