خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

ماتزاری: اینتر نمی تواند رو به جلو حرکت کند

ماتزاری: اینتر نمی تواند رو به جلو حرکت کند
به گزارش فوتبال-ایتالیا، والتر ماتزاری در کنفرانس خبری پس از بازی پارما - اینتر که با شکست شاگردانش همراه بود، به خبرنگاران گفت:

"مشخصا شکست 2 - 0، همه چیز را بد نشان می دهد. این درست است که ما نتوانستیم نمایش دلخواه را نشان دهیم و در همان اولین سانتر، گل خوردیم، اتفاقی که اعتماد به نفس و اشتیاق ما را کاهش داد. پارما تیم قدرتمندی بود و ما در نیمه اول تنها یک موقعیت خلق کردیم. کواچیچ و پالاسیو فرصت گلزنی داشتند اما تیم نتوانست در این امر موفق شود. بازیکنان به خاطر زیاد بازی کردن، خسته شده اند."

"من انتقادات از هیگواین را شنیده ام. کسی که از فینال جام جهانی آمده و مدتی طول می کشد تا دوباره به فرم مناسبی برسد. بالاتر از همه اینها، پالاسیو مصدومیتی جدی داشته و هنوز نتوانسته از مصدومیت قوزک پا، کاملا رهایی یابد. امروز مجبور به استفاده از هرنانس شدیم و من نمی دانم که آیا وی دوباره خودش را مصدوم کرد یا خیر. ما در شرایط بسیار سختی از نظر مصدومیت هستیم. حتی در وضعیت فوق العاده، ما در سه بازی آخر نسبتا خوب بازی کردیم، اما دوباره نتوانستیم گامی اضافه برداریم. این دقیقا همان تیمی بود که سمپدوریا را شکست داده بود، اما با نگاهی به نیمکت ذخیره ها می فهمید که من گزینه های جانشین زیادی نداشته ام."

"به نظر می رسد نمی توانیم از نظر کیفی، پیشرفت کنیم. هر موقع زمان تغییر فرا می رسد، در جای خود متوقف می شویم. این چیزی است که باید بر روی آن کار کنیم. اگر می خواهید برای رتبه های بالا در سری آ رقابت کنید، باید بدانید که در هر بازی، حریفی قدرتمند منتظر حمله به شماست و قصد دارد زندگی را بر شما سخت کند. ما باید مستحکم باشیم و هرگز توقف نکنیم."

"می دانم چه کار باید انجام دهم، با اینکه این چیزی نیست که بخواهم در تلویزیون از آن بگویم. به خاطر مصدومین، شرایط سخت است و این یک بهانه نیست. من باید از نظر ذهنی با تیم کار کنم."

برچسب‌ها: اینتر ماتزاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

172 اینتر بوشهر1393/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi